خرید آینه چوبی کاربرد آینه چوبی
دکوراسیون, راهنمای خرید, مقاله

خرید آینه چوبی و کاربرد آن در طراحی داخلی

5
(100)

راهنمای خرید و کاربرد آینه چوبی

امروزه با پیشرفت علم آینه ها با سبک ها و سیاق های مختلفی طراحی می شوند. برای مثال آینه هایی که از قاب چوبی ساخته می شوند کاربرد زیادی در زیباتر جلوه دادن محیط خانه دارند. داشتن اطلاعات درباره کاربرد آینه چوبی برای افرادی که می خواهند از این نوع آینه ها برای آراستن منزل خود استفاده کنند، مهم است.

برای همین در این بخش از مجله اولینو قصد داریم تا بیشتر درباره خرید آینه چوبی و کاربرد آن در طراحی داخلی صحبت کنیم. اگر میخواهید زندگی زیبا را تجربه کنید با ما تا انتها همراه باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه چوبی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

کاربرد آینه چوبی در طراحی داخلی

آینه ها جدا از اینکه جنبه تزیینی دارند و برای آراستن منزل از گزینه های ضروری به شمار می آیند، کاربردهای دیگری هم دارند که در این بخش درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

سبک کلاسیک یا مدرن به فضای خانه می بخشد.

مهم ترین کاربرد آینه چوبی را میتوان ماهیت هماهنگ بودن آن با دیگر لوازم منزل دانست. آینه ای که از قاب چوبی ضخیم همراه با ظریف کاری ماهرانه ساخته شده است این امکان را به شما می دهد که احساس سلطنتی، کلاسیک یا حتی مدرن بودن را در طراحی داخلی تقویت کنید.

میزان نور و روشنایی در فضای خانه افزایش می یابد.

زمانی که آینه چوبی را در مکان مناسبی از منزل قرار می دهید، میتوانید انتظار داشته باشید که میزان بازتاب نور در فضای داخلی افزایش پیدا کند. معمولا گذاشتن آینه در مقابل یا مجاورت پنجره این امکان را به شما می دهد که فضای روشنی را در منزل تجربه کنید.

ابعاد خانه بزرگتر دیده می شود.

زمانی که از آینه دیواری برای مکان مناسبی از منزل مانند راهرو استفاده می کنید، فضای خانه بزرگتر دیده می شود. برای همین دلیل در بخش هایی از خانه که از ابعاد کمی برخوردار هستند، میتوانید از آینه بلند دیواری برای جادار نشان دادن فضا از استفاده کنید.

نکات لازم در هنگام خرید آینه چوبی

  • در زمان خرید آینه چوبی به اصل بودن محصول توجه کنید. برای مثال آینه های اصل از پوشش جیوه در سطح شیشه ساخته می شوند ولی آینه های تقلبی از پوشش آلومینیم ساخته می شوند. هرچه جنس شیشه و جیوه مرغوب تر باشد ماندگاری آینه هم بیشتر است.
  • توجه به سلیقه خودتان در زمان خرید آینه چوبی مهم است. آینه ها در شکل ها، طرح ها و اندازه های مختلفی طراحی می شوند. برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از آنها کنید می بایست سراغ محصولی بروید که با سلیقه شما اعم از لوکس یا ساده بودن هم خوانی داشته باشد.
  • به این نکته توجه کنید که آینه چوبی را برای کدام از بخش از منزل به کار خواهید برد. برای مثال آینه های چوبی دیواری بزرگ برای ورودی ساختمان انتخاب مناسب تری هستند. در مقابل برای آینه های سرویس بهداشتی از مواردی استفاده می شود که سایز کوچکتری دارند.
  • در زمان خرید آینه چوبی از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. محصولی که خریداری می کنید باید دارای ضمانت بازگشت کالا و گارانتی باشد.

قیمت آینه چوبی

قیمت آینه چوبی و خرید از اولینو

کاربرد آینه چوبی در طراحی داخلی سبب میشود که زندگی را در فضایی که به طبیعت و بوی آرامش بخش چوب نزدیک است، تجربه کنید. در این میان برای برخورداری از مزیتهای های آینه چوبی می بایست محصولی با کیفیت و از فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی اولینو با داشتن نماد اعتماد الکترونیک بستر مناسبی را برای کاربران فراهم کرده است تا با اطمینان خاطر اقدام به خرید انواع مبلمان و انواع لوازم دکوراسیون منزل کنند.

جهت اطلاع از قیمت آینه چوبی از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه چوبی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *