خرید آینه گرد و کاربردهای آن
راهنمای خرید, مقاله

خرید آینه گرد و کاربرد آن در منزل

5
(101)

کاربرد آینه گرد در منزل

خرید آینه گرد از گذشته های دور دربین مردم رایج بوده است و این نوع آینه محبوبیت خاص خود را داشته است. امروزه نیز آینه گرد در بین جوامع مختلف یک آینه مدرن محسوب می شود.

کاربرد آینه گرد نه تنها در منازل و مکان های عمومی دیده می شود بلکه در وسایل مختلف مانند خودرو و وسایل پزشکی نیز کاربرد دارند. اما آینه ها در منازل  و محل کار تأثیر زیادی در دکوراسیون داخلی این مکان ها  و همچنین زیبایی آنها دارد و موجب بزرگ تر نشان دادن فضا می شود.

البته استفاده از یک آینه در یک جای مناسب منزل می تواند به زیبایی آن بیفزاید و جلوه‌ی بهتری به محل سکونت شما بدهد. هرچه آینه بزرگتر باشد باعث پرنورتر شدن فضا می‌شود. قیمت آینه گرد نیز نسبت به سایر آینه ها مناسب تر است.

ویژگی های آینه گرد

خرید آینه گرد در روحیه ما تاثیر مثبتی دارد. اشیا دایره ای شکل  نسبت به اشیایی که زاویه دارند به دلیل لطافتی که دارند،  دارای اثرات مطلوب و آرامش بخشی هستند. در روانشناسی نیز دایره ها مفاهیم خاصی را القا می کنند و   نماد ابدی بودن هستند. اگر نور ملایمی نیز در محیط باشد زیبایی و لطافت آینه را دوچندان می کند.

انواع قاب

قاب آینه از جنس های مختلفی ساخته می شود. آینه های گرد در گذشته بیشتر با قاب های فلزی ساخته می شد؛ اما امروزه این آینه ها با قاب های چوبی، چرمی،شیشه‌ای  مسی، برنزی نیز .ساخته می شوند. این قاب ها با شکل های زیبا و مدرن و جذابی تولید می شوند. البته هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای مکان‌های خاصی مناسب‌تر  هستند.

آینه گرد فلزی

 قاب های چرمی

قاب چرمی زیبایی خاصی به آینه می دهد و برای فضاهای اداری مانند اتاق های مدیران و خیلی مناسب است. البته می توان قاب چرمی را با فلز نیز ترکیب کرد و به قاب زیباتری دست پیدا کرد. گفتنی است قاب چرمی نسبت با سایر قاب ها دارای قیمت بیشتری است.

 قاب چوبی

آینه های گرد با قاب چوبی هم جلوه‌ی خاصی دارند؛ زیرا خود چوب های می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند. همین باعث می شود آینه گرد با قاب چوبی بسیار متنوع باشد. فقط یک نکته که باید هنگام خرید آینه با قاب چوبی به آن توجه داشته باشید این است که دقت کنید چوب به کار رفته شده در قاب زیاد سنگین نباشد. حمل و نقل آینه های سنگین و نصب آن ها تا حدودی دشوار است.

قیمت آینه گرد

قیمت آینه گرد باتوجه به جنس قاب، نوع آینه، مواد اولیه به کار رفته در قاب متفاوت است. مثلا آینه های چراغ دار و بک لایت که زیبایی خاصی دارند و مشتریان خاص خود را نیز دارند، قیمت بالایی نسبت به آینه‌های ساده تر دارند.

نصب آینه

نصب آینه بسیار ساده است و نیاز به وسایل خاصی ندارد. اما باید با دقت و در جای مناسبی آن را به طور اصولی نصب کنید. اگر خودتان چندان در امور فنی تجربه ندارید، از یک نفر متخصص کمک بگیرید.. اگر آینه به درستی و محکم نصب نشود، ممکن است سقوط کند و خسارات فراوانی به شما وارد کند.

خرید آینه گرد، با قیمت مقرون به صرفه و بهترین طراحی و کیفیت

چنانچه قصد خرید آینه گرد را برای چیدمان خاص منزل یا محیط کار خود دارید و به دنبال طرح های زیبا و متنوع و در عین حال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما اولیتو می باشد. اولینو یک مجموعه بزرگ، حرفه ای و با سابقه در زمینه عرضه و فروش انواع مبلمان و دکوراسیون داخلی می باشد.

وب سایت و فروشگاه اینترنتی این مجموعه، یک گالری کامل از انواع آینه ها در طرح ها و نقش های بسیار متنوع می باشد.

قیمت آینه گرد در فروشگاه اینترنتی اولینو به منظور رضایت خاطر خریداران، در پایین ترین حد ممکن نگه داشته شده است. بدین ترتیب هر کس با هر سلیقه و بودجه ای قادر به انتخاب و خرید آینه گرد دلخواه خود خواهد بود. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید. کلیه کارشناسان اولینو به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و شما را در انتخاب و سفارش آینه مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه گردبه فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

2 thoughts on “خرید آینه گرد و کاربرد آن در منزل

  1. با سلام … آینه های گرد بسیار انرژی خونه رو بالا می برند … حتما یکی تهیه کنید برای خونه … ممنون از سایت عالی تون

    1. اولینو گفت:

      سلام به شما دوست گرامی
      ممنون از نظر پر مهرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *