خرید آینه دکوراتیو
دکوراسیون, راهنمای خرید, مقاله

خرید آینه دکوراتیو و نقش آینه تزئینی در طراحی داخلی

5
(100)

آینه های دکوراتیو چه نوع آینه ای هستند؟

استفاده از آینه های دکوراتیو، یکی از تکنیک های جدید در  طراحی دکوراسیون منزل می باشد. در این تکنیک،  از آینه هایی به رنگ های مختلف مانند طلایی، نقره ای و برنزی در اشکال و ابعاد گوناگون در فضای خانه استفاده می شود. آینه دکوراتیو دارای ظرافت و زیبایی منحصر به فردی می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند. در واقع این آینه ها از لوازم اصلی دکوراسیون مدرن هستند. اگر در سالن خود کنسول بزرگ ندارید، می توانید از این آینه ها در گوشه ‌ای از منزل استفاده نمایید. اما به هنگام خرید این آینه ها، باید به یک سری نکات دقت کنید. ما در ادامه در مورد خرید آینه دکوراتیو نکاتی را برای شما بیان خواهیم نمود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه دکوراتیو به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

 نکات مهم هنگام خرید آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو از نمونه آینه هایی است که دارای تنوع زیادی در شکل میباشد.  پس مهمترین نکته در هنگام خرید آینه دکوراتیو  توجه به شکل آن است. شکل این آیینه ها بسیار متنوع هستند. ممکن است که طرح ها و اشکال جدیدی از این محصولات در بازار وجود داشته باشند؛ اما هر کدام خصوصیات خاص به خود را نسبت به نمونه‌های قبلی خود داشته باشند. بهتر است که به هنگام خرید خود کاملا دقت کنید و محصولی را انتخاب نمایید که عمر آنها طولانی است و شما از دیدنش بر روی دیوار یا سقف منزل لذت می برید. همچنین به هنگام انتخاب این نوع آینه ها، باید به متراژ محیط خود هم دقت کنید و سپس به خرید اشکال ‌متعدد از این محصول بپردازید.

جالب است بدانید که شکل  آینه دکوراتیو در کوچک نمایی و بزرگنمایی فضای منزل هم تاثیر زیادی می گذارد.  اگر تنها قصد دیوارکوبی از این محصول را دارید، می توانید از نوع لوزی و مربع این آینه ها استفاده نمایید. در زمان خرید آینه دکوراتیو،  ابعاد آینه را نیز در نظر بگیرید. این آینه ها دارای ابعاد مختلف هستند که هر کدام مخصوص به فضای مشخصی می باشند. قابلیت نصب هم از دیگر فاکتورهای مهم هنگام انتخاب این آینه ها است. باید به این موضوع توجه داشته باشید که این آینه ها را می توانید با استفاده از میخ بر روی دیوار بچسبانید یا این که باید با پایه، بر روی زمین قرار دهید. البته بعضی از این آینه ها قابلیت چسبندگی دارند و با چسب مخصوص بر روی دیوار قرار می گیرند.

عوامل موثر در تعیین قیمت آینه تزئینی

آینه دکوراتیو که نسل جدیدی از آینه ها می باشد، دارای تنوع قیمتی زیادی است. اما عامل های بسیار مهمی هم در تعیین قیمت آنها تاثیرگذار هستند. مهم ترین عامل در قیمت آینه دکوراتیو تاثیر شکل تراش آن است. تراشه های آینه، ضخامت و طول آنها می‌تواند در قیمت فروش این محصولات تاثیر  زیادی بگذارد. همچنین رنگ آینه ها نیز در قیمت فروش آنها موثر است. معمولا آینه هایی که به رنگ طلایی هستند، به دلیل اینکه پرتقاضا تر می باشند قیمت بیشتری هم دارند. شکل و مدل آینه ها نیز از دیگر مواردی است که باعث می‌شود، قیمت آنها متفاوت گردد. آینه هایی که دارای اشکال کلاسیک یا حجمی هستند، از قیمت گرانتری برخوردار می باشند.

قیمت آینه دکوراتیو

به هنگام خرید آینه مدرن، قیمت از دیگر معقوله هایی است که ممکن است انتخاب شما را محدود کند. شما می توانید با توجه به بودجه خود آینه با طرح های مختلف، تعداد تکه ها و کیفیت های متفاوت تهیه کنید. به یاد داشته باشید که بهترین انتخاب، انتخاب آینه های گرون قیمت نیست بلکه باید انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

آینه مدرن و آینه تزئینی از کجا بخریم؟

انواع آینه هم مثل سایر محصولات و ملزومات دکوراسیون داخلی به دو روش خرید حضوری و خرید اینترنتی و آنلاین میسر است. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات، شلوغی مسیرها و فاصله زیاد فروشگاه‌ها خرید اینترنتی از محبوبیت زیادی برخوردار است.
شما می‌توانید آسوده در منزل نشسته و انواع آینه را در فروشگاه‌های مختلف ببینید و قیمت‌ها و مشخصات آنها را با هم مقایسه کنید.
اگر می‌خواهید از کیفیت محصولات خریداری شده خیالتان آسوده باشد. فروشگاه اینترنتی اولینو گزینه ایده عالی محسوب می‌شود که در آن قادر هستید انواع آینه را بخرید و به راحتی مقابل درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه دکوراتیو به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *