خرید آینه دکوراتیو
راهنمای خرید, مقاله

خرید آینه طلایی و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

5
(100)

آینه طلایی چیست؟

در گذشته آینه ها اغلب از لحاظ جنس و طرح های قاب به مدل های متفاوتی تبدیل می شدند. در صورتی که در امروزه شاهد وجود آینه هایی با طراحی و ساخت با مواد مختلف هستیم. آینه های طلایی نمونه ای از انواع مدرن آینه می باشد. بکاربردن طلا در ساختار این آینه ها موجب تغییر رنگ آن شده و جلوه ای خاص به آن می بخشد. کاربرد آینه طلایی در دکوراسیون های لوکس و مدرن بیشتر است. این آینه ها در طرح های متفاوت و در قالب های گوناگون از جمله مربع، مثلث و به صورت پازل تولید می شوند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه طلایی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

کاربرد آینه طلایی در دکوراسیون داخلی

رنگ طلایی نماد لوکس و اشرافی بودن هست. آینه های طلایی به واسطه رنگ طلایی که دارند، در دکوراسیون های لوکس کاربرد دارند. کاربرد آینه طلایی فقط به منازل منتهی نمی شود، بلکه می توان از آن ها در مکان های بکار برد. کاربرد آینه های طلایی در مکان هایی مثل هتل ‌ها، سالن های پذیرایی، رستوران ها، عمارت ها، تالار های عروسی زیاد است. در صورتی که به دنبال دکوراسیونی لوکس، خاص و تحسین برانگیز هستید، خرید آینه طلایی به شما عزیزان پیشنهاد می شود.

ویژگی های آینه طلایی

آینه های طلایی جز پر فروش ترین و محبوب ترین انواع آینه ها میان کاربران می باشد. ترکیب راحت آن با دکوراسیون های متفاوت، جلوه خاص و زیبای آن و غیره موجب پر طرفدار شدن این آینه ها شده است. در صورتی که شما نیز می خواهید به خرید آینه طلایی بپردازید، در ابتدا بهتر است با چند ویژگی این آینه ها آشنا شوید.

ایجاد انعکاس با آینه های طلایی

یکی از اصلی ترین ویژگی های آینه های طلایی منعکس کردن نور می باشد. این آینه ها برای افزایش روشنایی فضای خانه بسیار مناسب می باشند. در صورتی که به دنبال روشنایی و نور طبیعی بیشتر در منزل خود هستید، از این آینه ها غافل نشوید.

مطابقت با انواع سبک دکوراسیون ها

رنگ طلایی جز رنگ های پر زرق و برق محسوب می شود و بیشتر در فضا های لوکس کاربرد دارد. با این وجود در صورتی که رنگ طلایی به درستی در دکوراسیون بکار برده شود، می توان در تمامی دکوراسیون ها استفاده کرد. ست کردن آینه های طلایی نیز به جهت داشتن رنگ طلایی در منزل بسیار راحت است.

افزودن گرما و نشاط به محیط

یکی دیگر از دلایلی که آینه های طلایی از محبوبیت بالایی برخوردار اند این است که رنگ طلایی موجب افزایش گرما محیط میشود. بکار بردن این آینه ها در دکوراسیون موجب آرامش بخش بدن محیط می شود.

نکات لازم در هنگام خرید آینه طلایی

  • در زمان خرید آینه طلایی به اصل بودن محصول توجه کنید. برای مثال آینه های اصل از پوشش جیوه در سطح شیشه ساخته می شوند ولی آینه های تقلبی از پوشش آلومینیم ساخته می شوند. هرچه جنس شیشه و جیوه مرغوب تر باشد ماندگاری آینه هم بیشتر است.
  • توجه به سلیقه خودتان در زمان خرید آینه طلایی مهم است. آینه ها در شکل ها، طرح ها و اندازه های مختلفی طراحی می شوند. برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از آنها کنید می بایست سراغ محصولی بروید که با سلیقه شما اعم از لوکس یا ساده بودن هم خوانی داشته باشد.
  • به این نکته توجه کنید که آینه چوبی را برای کدام از بخش از منزل به کار خواهید برد. برای مثال آینه های چوبی دیواری بزرگ برای ورودی ساختمان انتخاب مناسب تری هستند. در مقابل برای آینه های سرویس بهداشتی از مواردی استفاده می شود که سایز کوچکتری دارند.
  • در زمان خرید آینه طلایی از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. محصولی که خریداری می کنید باید دارای ضمانت بازگشت کالا و گارانتی باشد.

قیمت و خرید آینه طلایی

قیمت آینه های طلایی به عوامل متعددی از جمله ابعاد بستگی دارد. همچنین این آینه ها در طرح های گوناگونی تولید می شوند که هر یک نرخ متفاوتی دارد. ولی به طور کلی می توان گفت این آینه ها به جهت بکار بردن فلز طلا در ساختار آن ها، دارای قیمت بالایی می باشند. در صورتی که شما نیز قصد خرید آینه طلایی دارید، به فروشگاه اولینو مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی یکی از فروشگاه های معتبر می باشد که می توانید انواع طرح های گوناگون آینه طلایی را بخرید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه طلایی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *