خرید پایه نگهدارنده تبلت
راهنمای خرید, مقاله

خرید پایه نگهدارنده تبلت و کاربرد استند تبلت در خودرو

5
(100)

مزایای استفاده از استند تبلت در خودرو

همانطور که خود نیز میدانید به هنگام رانندگی، ارسال پیام یا برقراری تماس از طریق راننده کار درستی نیست. اما گاهی اوقات برخی رانندگان در حین رانندگی مجبور هستند تا به تلفن های ضروری خود یا پیامک ها پاسخ دهند. در این زمان خرید پایه نگهدارنده تبلت و استفاده از آن می تواند گزینه خوبی برای این افراد باشد. این پایه در داخل خودرو قرار گرفته و به راحتی هندزفری به آن متصل می گردد. در واقع پایه نگهدارنده تبلت به گونه ای طراحی شده که دستگاه شما را در وضعیت درستی به هنگام رانندگی قرار می‌دهد.

استفاده از این محصول، مزایای زیادی دارد. پر اهمیت ترین مزیت استفاده از این پایه ها، کاهش حواس پرتی راننده هنگام رانندگی است. در اغلب موارد، بیشتر تصادفات ناشی از حواس پرتی راننده می باشد. همچنین استفاده از این پایه ها می تواند، لذت گوش دادن به موسیقی را چندین برابر کند .  این پایه ها قابلیت نصب هندزفری و بلوتوث هندزفری را دارا هستند. استفاده از این پایه ها گاهی اوقات برای مسافرین هم مزیت هایی دارد. یکی از مزیت های این محصول برای مسافرین، پخش فیلم است که می‌توان به‌راحتی فیلم را از طریق تبلت  با مسافرین به اشتراک گذاشت.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پایه نگهدارنده تبلت به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

 ویژگی های مهم پایه نگهدارنده تبلت

پایه نگهدارنده تبلت دارای انواع مختلف و اندازه های گوناگون می باشد. اما در تمامی مدل های این محصول ویژگی‌های یکسانی وجود دارد.  یکی از ویژگی‌های مهم پایه نگهدارنده تبلت،  قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه آن است. همچنین این محصول، مجهز به یک پد سیلیکونی می باشد. این پد برای محافظت از گوشی، در قسمت پشت نگهدارنده تعبیه شده است. همچنین این محصول دارای پایه تاشو بوده که میزان فضای کمی را اشغال می کند.

پایه نگهدارنده تبلت چسبندگی بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل هم به راحتی وزن تبلت را تحمل نموده و خراب نمی شود.  همچنین قابلیت نصب پایه نگهدارنده بر روی دریچه کولر خودرو نیز، از دیگر ویژگی ‌های مهم این محصولات است.  پایه نگهدارنده تبلت قابلیت اتصال آسان دارد و بسیار مقاوم و ایمن است. طراحی زیبا و مناسب آن برای انواع تبلت های اندرویدی، باعث شده است تا افراد زیادی اقدام به خرید استند تبلت نمایند. این محصول هیچ ابزاری برای نصب نیاز ندارد و به راحتی بر روی صندلی ها، قسمت جلوی ماشین یا دریچه کولر خودرو نصب می شود.

نکات ضروری در زمان خرید پایه نگهدارنده تبلت

در هنگام خرید پایه نگهدارنده تبلت، باید به نوع کاربرد آن توجه کنید. اگر می خواهید استند را در یک جای ثابت قرار دهید، می توانید نوع پایه ثابت آن را خریداری نمایید. همچنین در زمان خرید این محصولات، باید به جنس و طراحی آن ها دقت کنید. معمولاً این پایه ها دارای  چندین مدل مختلف هستند که شامل پایه ثابت، پایه مغناطیسی، پایه گیره ای، پایه مکنده و پایه چسبی هستند. هر کدام از این نمونه محصولات می توانند برای خودرو مورد استفاده قرار بگیرند. در زمان خرید این پایه ها، حتماً به میزان پایداری و امنیت آنها دقت کنید. بهترین نمونه از این محصولات دارای استحکام بالایی هستند و پس از قرار گرفتن در محل مخصوص، مدت ماندگاری بالایی دارند. قابلیت شارژ و اندازه استند هم از دیگر مواردی است که در زمان خرید این کالا باید به آن توجه شود.

خرید استند تبلت در اولینو

پایه نگهدارنده تبلت در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون در طرح های متنوع تولید شده است. کافیست که ابتدا نیاز خود را بسنجید و بر اساس نیاز خود مدل استند تبلت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در فروشگاه آنلاین اولینو میتوانید انواع هولدر تبلت را انتخاب کنید و سفارش دهید. در صورت نیاز به مشاوره، متخصصین اولینو به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پایه نگهدارنده تبلت به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *