راهنمای خرید آینه چراغ دار آرایشی
راهنمای خرید, مقاله

آینه چراغ دار آرایشی/راهنمای خرید و کاربردها – آینه گریم اولینو

5
(100)

 آینه چراغ دار آرایشی

یکی از قدیمی‌ترین ابزاری که بشر در سالیان طولانی از آن استفاده می‌کرده است، آینه است که با گذر زمان تغییرات بسیار زیادی در طراحی و کاربری‌هایش رخ داده. این روزها آینه‌ها به طور کلی به دو نوع آینه‌های دکوراتیو(آینه تزئینی) و آینه‌های کاربردی تقسیم می‌شوند که در این مقاله می‌خواهیم شما را با آینه چراغ دار آشنا کنیم و اطلاعات مورد نیاز را جهت انتخاب، سفارش و خرید آینه چراغ دار مورد نظرتان را در اختیارتان قرار دهیم.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه آرایشی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

آینه چراغ دار چیست

آینه چراغ دار چیست

آینه‌ها بر اساس نوع طراحی و کاربری‌اشان می‌توانند در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. حال اگر سوال شما این است که یک آینه چراغ‌ دار چیست و چه خصوصیاتی دارد، پاسخ آن بسیار ساده است. آینه‌ای ساده و معمولی را در نظر بگیرید که دور آن تعدادی لامپ نصب شده است اما امروزه و با توجه به خلاقیت طراحان و تولیدکنندگان انواع آینه‌ها می‌توان به جرات گفت که این مدل آینه‌ها دیگر فراتر از یک آینه معمولی با لامپ هستند. آینه‌های چراغ دار را با عناوین مختلفی همچون آینه آرایشی، آینه گریم و آینه هالیوودی نیز می‌شناسند.

همانطور که گفته شد آینه‌ها را به طور کلی با دو نوع آینه کاربردی و آینه دکوراتیو می‌شناسیم که آینه‌های هالیوودی، آینه گریم یا آینه‌های آرایشی چراغ دار، جز آن دسته از آینه‌هایی هستند که در هر دو نوع جایگاهی مهم دارند. یعنی هم آینه‌ای دکوراتیو هستند و هم کاربردی، هم نقش خود را به عنوان آینه به درستی ایفا می‌کنند و هم یک عنصر دکوراتیو مهم برای دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر محسوب می‌شوند.

کاربردهای آینه چراغ دار

آینه‌های چراغ دار یا آینه گریم، غیر از مصارف خانگی که جلوتر به آن می‌پردازیم؛ در مکان‌های مختلف کاربردهای تخصصی‌ای دارد که به آنها اشاره می‌کنیم.

آینه چراغ دار گریم در سینما و تئاتر

آینه چراغ دار گریم در سینما و تئاتر

حتما در فیلم‌های هالیوودی و یا در تصاویر پشت صحنه برنامه‌های تلویزیونی دیده‌اید که هنرپیشه‌ها در اتاق گریم، مقابل آینه‌ای می‌نشینید که دور تا دور آن لامپ تعبیه شده و میکاپ آرتیست یا گریمور مشغول کار و گریم بر روی صورت آنهاست و آنها را برای ایفای نقش و حضور در مقابل دوربین آماده می‌کند. برای اینکه گریمور بر چهره و صورت هنرمند تسلط کافی و زاویه دید بهتری داشته باشد، استفاده از یک آینه چراغ دار الزامی است که نور مناسب و مطلوب را فراهم کند. به این منظور در اتاق گریم اکثرا از آینه چراغ دار با لامپ‌های آفتابی یا مهتابی استفاده می‌شود.

آینه هالیوودی در سالن‌های زیبایی و آرایشی

آینه‌های آرایشی در سالن زیبایی و آرایشی کاربرد بسیار زیادی دارند. این روزها در دنیای مد، گریم و میکاپ در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه نیز راه خود را باز کرده و طرفداران بسیاری دارد. آرایش و میکاپ عروس و داماد، آماده کردن مشتری برای حضور در مهمانی‌ها علاقه مندان زیادی را روانه سالن‌ها زیبایی، آرایشی و کلینیک‌های کاشت مو و زیبایی می‌کند که لزوم استفاده از آینه آرایشی چراغ دار برای فراهم کردن روشنایی و نور مناسب، بیش از پیش احساس می‌شود.

آینه چراغ دار مزونی

در این ایام که تعداد مزون‌های لباس در شهرهای مختلف رو به افزایش هستند و به نوعی به رقابت با مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مشغولند، توجه ویژه‌ای به دکوراسیون داخلی و فراهم کردن فضایی شیک و متفاوت‌تر می‌شود. طراحان لباس و صاحبان مزون‌ها برآن هستند که محیطی زیباتر و کاربردی تر از آنچه که در فروشگاه‌های داخل پاساژ‌ها و خیابان‌ها می‌بینیم، فراهم کنند.

اگر در این تجارت مشغول به کار هستید، انتخاب و خرید آینه قدی چراغ دار مناسب از ملزومات فضای کاری شما محسوب می‌شود. حال تفاوتی ندارد که ارائه دهنده پوشاک اسپورت هستید، یا لباس عروسی و لباس مجلسی. آینه قدی چراغ دار این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که در فضایی مناسب و با روشنایی مطلوب لباس خود را پرو کرده و شما نیز به عنوان طراح لباس یا فروشنده، اشراف بیشتری بر مدل لباس و حالت قرار گیری آن بر بدن و یا اندازه و سایز لباس پیدا کنید.

آینه چراغ‌دار آرایشی در منزل

میز آرایش یکی از ارکان اصلی در اتاق خواب خانم‌ها محسوب می‌شود . اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که خودتان در منزل، کارهای زیبایی و آرایش را انجام می‌دهید، انتخاب و خرید آینه لامپ دار برای آرایش، می‌تواند به شما کمک قابل توجه‌ای کند و شرایط را برای انجام گریم و آرایش حرفه‌ای در منزل یاری دهد.

انواع آینه گریم چراغ دار از نظر روشنایی

آینه‌های چراغ دار با سر کار آمدن لامپ‌های کم مصرف و روشنایی‌های LED، طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده‌اند. حال که با کاربردهای این مدل آینه‌ها آشنا شدید، به انواع آینه‌های هالیوودی از نظر روشنایی می‌پردازیم.

آینه آرایشی لمسی

یکی از جدیدترین و مدرن ترین نوع این آینه‌ها هستند که قسمتی بر روی آینه دارای سنسور لمسی است که با لمس آن، لامپ‌های آن روشن و با لمس مجدد چراغ‌ها خاموش می‌شوند. عملکرد لمسی این مدل روشنایی‌های به صورت حرارتی و مشابه آن چیزی است که در گوشی‌های هوشمند تلفن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آینه لامپ دار هالیوودی

آینه چراغ دار آرایشی منزل

در این مدل آینه‌ در طرح و ابعاد مورد نظر برش خورده (قاب دایره‌ای، قاب مستطیل، مربع و …) و درون قاب چوبی یا قاب استیل قرار گرفته که در این قاب‌ها محل قرار گرفتن لامپ در دو یا چهار ضلع تعبیه شده‌اند. در این مدل آینه چراغ دار از لام‌های کم مصرف و LED استفاده می‌شوند.

آینه با روشنایی ریموتی

در این مدل از آینه‌ها، چراغ‌ها توسط ریموت یا کنترل از راه دور روشن و خاموش شده و به شما این امکان را میدهد که با تغییر نور و یا کم و زیاد کردن آن، روشنایی مطلوب و مناسب خود را انتخاب کنید.

آینه آرایشی با حسگر حرکتی

این مدل آینه‌ها که به دلیل فرایند طولانی و زمان بر در تولید از قیمت‌های نسبتا بالایی برخوردار هستند، با حرکت دست در مقابل آینه، چراغ‌هایشان روشن و خاموش می‌شوند.

آینه چراغ دار مدل بک لایت

این دسته از آینه‌های لامپی دارای نور مخفی بوده و پس برش آینه طبق طرح مورد نظر با روشن و خاموش کردن چراغ‌ها روشنایی و نور از لبه های پشت آینه تابیده خواهند شد.

برای خرید آینه آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم

خرید آینه چراغ دار آرایشی

  • در صورتی که قصد خرید یک آینه آرایشی دارید، نخست مکان قرار گیری آینه رو مشخص کرده و ابعاد مورد نیاز را به دست آورید.
  • طبق نیاز و کاربری آینه اقدام به خرید انواع آینه‌های آرایشی( آینه پایه دار، آینه قدی، آینه دیواری و …) کنید. در انتخاب مدل و طرح آینه خود و جنس و متریال قاب آن دقت کنید تا متناسب با دکوراسیون داخلی و مبلمان و سایر عناصر دکوراتیو فضا، مناسبترین محصول را سفارش دهید.
  • به هنگام خرید ، اطمینان حاصل کنید که از لامپ‌های کم مصرف استفاده است تا در مصرف برق و هزینه‌هایتان صرفه جویی شود.
  • به روشنایی و نور لامپ‌ها و حرارت آنها دقت کنید، روشنایی لامپ‌ها باید به گونه‌ای باشد که به هنگام نشستن در مقابلش برای زمان نسبتا طولانی، چشمان خود و گریمور آزار نبیند. لامپ‌ها نباید حرارت بیش از حد به شما ساطع کنند.
  • از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های معتبر خریداری کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه آرایشی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *