پایه نگهدارنده لپ تاپ خوب
راهنمای خرید, مقاله

پایه نگهدارنده لپ تاپ خوب چه خصوصیاتی دارد؟

5
(100)

مزایای خرید پایه نگهدارنده لپ تاپ

وقتی لپ‌ تاپ خود را روی یک سطح قرار می‌دهید، متوجه می‌شوید که برای دیدن مانیتور باید به پایین نگاه کنید. وزن سر که به سمت جلو آویزان است، فشار زیادی بر ستون فقرات وارد می‌کند که به‌مرورزمان می‌تواند باعث درد و حتی صدمات طولانی‌مدت شود. حال در این مقاله مزایای استفاده از پایه نگهدارنده لپ تاپ را به شما خواهیم گفت.

خرید پایه لپ‌ تاپ قابل تنظیم که با ماوس و صفحه‌کلید جداگانه استفاده می‌شود، بهترین راه برای ایجاد یک شرایط ارگونومیک مناسب برای استفاده از لپ‌ تاپ است.

دلایل زیادی برای خرید پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ و استفاده از آن وجود دارد، در اینجا برخی از خصوصیات پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ را بر شمردیم:

پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ صفحه‌ نمایش شما را به موقعیت مناسبی بالا می‌برد

پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ دارای چندین گزینه ارتفاع و زاویه هست تا بتوانید تراز مناسب خود را پیدا کنید. شما می‌توانید باتوجه‌به حالت درست گردن و دید مناسبی که دارید آن را تنظیم و استفاده کنید.

سبک و قابل‌ حمل

اگر از لپ‌ تاپ خود در سفر استفاده می‌کنید، ممکن است نگران اضافه‌کردن وزن اضافی به چمدان خود باشید. پایه‌های نگهدارنده لپ‌ تاپ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک و جمع‌وجور باشند، بنابراین می‌توانید بدون هیچ دردسری آن را در کیف لپ‌ تاپ قرار دهید.

از داغ شدن بیش از حد لپ‌ تاپ جلوگیری می‌کند

بسیاری از پایه‌های لپ‌ تاپ، مزایای تهویه و خنک‌کننده را برای جلوگیری از داغ شدن و خاموش شدن بیش از حد لپتاپ شما ارائه می‌دهند. در هنگام خرید استند لپ‌ تاپ به این ویژگی آن دقت کنید زیرا می‌تواند طول عمر لپ‌تاپ شما را افزایش دهد.

راحتی و بهره‌وری را افزایش می‌دهد

پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ سبب راحتی شما می‌شود در نتیجه سرعت و دقت ورودی شما را افزایش می‌دهد. همچنین در طول روز کمتر دچار درد می‌شوید، استقامت شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند بدون حواس‌پرتی و ناراحتی تمرکز کنید.

قوز نکردن شما  بر روی صفحه‌نمایش، تنفس و گردش خون شما را بهبود می‌بخشد، به شما کمک می‌کند احساس بهتری داشته باشید و راحت‌تر باشید.

ایجاد زاویه مناسب با استفاده از پایه های لپ تاپ

با استفاده از استند لپ تاپ می توانید زاویه مناسب را برای لپتاپ خود تنظیم نمایید. این کار میتواند خستگی چشم را کمتر کرده و نقش مهمی در سلامت ستون فقرات شما دارد. پایه نگهدارنده لپ تاپ بسیار سبک و قابل حمل بوده و می توانید از آن در هر مکانی استفاده نمایید. با استفاده از این محصول نگرانی بابت داغ شدن لپ تاپ شما وجود ندارد. با قرار دادن لپتاپ خود بر روی این پایه ها هوا در زیر آن جریان دارد و میتوانید از فن آن برای خنک سازی لپ تاپ خود استفاده نمایید. چسب های محافظ سیلیکونی بر روی این استندها باعث میشود لپ تاپ شما به صورت پایدار بر روی استند قرار گیرد و نلغزد. همچنین وجود این چسب ها مانع از اصطکاک لپ تاپ با پایه  و ایجاد خط و خش بر روی آن می شود.

حمل پایه لپ تاپ بسیار آسان بوده و می توانید آن را درون کیف لپ‌تاپ خود قرار دهید. این پایه ها برای لپ تاپ هایی با سایز های مختلف مناسب می باشد. طراحی ارگونومیک و تاشو بودن این استند ها از دیگر قابلیت های آن می باشد.

خرید استند لپ تاپ

تمیز کردن پایه های لپ تاپ بسیار آسان است. از این وسیله می توان در محل کار، منزل، مسافرت و … استفاده نمود. دستگاه خنک کننده یا کول پد موجود در این استند ها باعث می شود در هنگام استفاده طولانی مدت از لپ تاپ و مخصوصا بازی کردن با آن که افزایش فعالیت   را به CPU دنبال دارد آسیبی به قطعات لپ تاپ وارد نشود.

محافظت در برابر آشفتگی و آسیب

با خرید هولدر لپ‌ تاپ و قراردادن لپ‌ تاپ خود بر روی آن، لپ‌ تاپ شما در ناحیه بالاتری قرار می‌گیرد و از هرگونه ریختن تصادفی مایعات بر روی آن محافظت می‌شود. ازآنجایی‌که از موس و صفحه‌کلید خارجی استفاده می‌کنید، میزان آلودگی را که به لپ‌ تاپ منتقل می‌شود نیز محدود می‌کنید و آن را برای مدت طولانی تری در وضعیت خوبی نگه می‌دارید.

هوشمند و شیک

بهترین چیز در مورد پایه‌ نگهدارنده لپ‌ تاپ این است که علاوه بر طراحی ارگونومیک، این پایه‌ها دارای طراحی بسیار مدرنی هستند که باعث می‌شود در کنار لپ‌ تاپ‌ شما شیک به نظر برسند.

خرید هولدر لپ تاپ

قیمت خرید پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ

اکنون همه چیز را در مورد ارگونومی پایه لپ‌ تاپ خوانده‌اید و فواید آن را می‌دانید، زمان آن رسیده است که بهترین پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ را خریداری و استفاده کنید. در محل کار، پایه لپ‌ تاپ نیز ممکن است رایج باشد زیرا نشان‌داده‌شده است که کارایی کارمندان را در شغلشان بهبود می‌بخشد. هنگام خرید استند لپ‌ تاپ، محدودیت‌های اندازه برای هر لپ‌تاپ بررسی کنید.

مجموعه پایه‌های نگهدارنده لپ‌ تاپ با طراحی ارگونومیک ما را که شامل مدل‌های آسان برای لپ‌ تاپ و تبلت‌ها نیز می‌شود می‌توانید باقیمت‌های مناسب و با تنوع مختلف خریداری کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند لپ تاپ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *