راهنمای خرید, مقاله

نکات مهم به هنگام خرید آینه دکوراتیو

5
(101)

مقدمه

آینه ها یک عنصر ضروری در طراحی داخلی هستند. معمولا در اتاق های کوچک برای بزرگتر جلوه دادن فضا از آینه استفاده می شود. همچنین آینه ها زیبایی خاصی به فضای منزل یا اداره می بخشند. اتاق  نشیمن بخش مهمی از دکوراسیون مدرنیته به شمار می آید؛ اما تنها خرید آینه برای برخورداری از این مزایا کافی نیست بلکه باید نکات ریزی را هم بدانید. برای دانستن این نکات تا انتها همراه مجله اولینو باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

راهنمای تکمیلی خرید آینه

برای داشتن انتخابی بهتر در زمان سفارش آینه به نکات زیر توجه کنید:

با انواع آینه ها آشنایی داشته باشید: هر کدام از انواع آینه ها کاربرد خاص خودشان را دارند. برای مثال کاربرد آینه فلزی (قاب فلزی) بیشتر برای مدرنیته نشان دادن طراحی داخلی است. آینه های فلزی به علت استحکام زیادی که دارند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

ابتدا مکانی که می خواهید از آینه استفاده کنید را از قبل مشخص کنید: در زمان خرید آینه به شکل و اندازه آینه توجه کنید: شکل و اندازه آینه ها با یکدیگر متفاوت است. شما باید در زمان انتخاب آینه به دکوراسیون منزل خود توجه کنید تا آینه ای مطابق با این دکوراسیون برای منزل انتخاب کنید.

در زمان خرید آینه به رنگ پشت آن توجه کنید: بعد از مرحله فنزو نوبت به مرحله اضافه کردن لعاب به پشت آینه می رسد. این کار از خورده شدن جیوه پیشگیری می کند. با این وجود زمانی که آینه ها از لایه روکش ضخیم پوشانده می شوند، میزان محافظت از جیوه هم افزایش می یابد و در نتیجه ماندگاری آینه هم بالاتر می رود.

به نوع شیشه اهمیت دهید: در زمان سفارش آینه می بایست به نوع شیشه ای که ساختار اصلی آینه را تشکیل میدهد هم توجه کنید. برای این کار کافی است که از صافی و شفافی سطح شیشه مطمئن شوید.

به لبه و قاب توجه کنید: یکی از مهم نکات در زمان خرید آینه این است که به استحکام لبه و قاب اهمیت دهید. به عبارتی زمانی که اتصال لبه های آینه در درون قاب محکم نباشد، احتمال شکستگی و دررفتگی آینه ها در زمان جا به جایی افزایش می یابد. معمولا قاب های پلاستیکی نسبت به انواع دیگر از استحکام بیشتری برخوردار هستند.

قیمت آینه را بررسی کنید: بی شک هر کسی باید در زمان خرید هر اقلامی به خصوص آینه قیمت ها را آنالیز کند. معمولا قیمت آینه ها بر اساس نوع برند، ابعاد، جنس و نوع آینه متغیر است.

خرید آینه های فلزی

به هنگام سفارش انواع آینه دکوراتیو مخصوصا  آینه های فلزی حتما به موارد زیر توجه کنید:

  • بدقت کنید که جنس فلز قاب آینه مرغوب  و با کیفیت باشد: در هنگام خرید آینه فلزی دکوراتیو از ضد زنگ بودن قاب مطمئن شوید. همچنین برخی از فلزات به کار رفته در اطراف آینه ها بسیار ظریف هستند. اگر میزان ظرافت آنها از حد نرمال خارج شود احتمال شکستگی قاب هم زیاد خواهد بود.
  • قاب آینه فلزی باید مستحکم باشد: آینه و فلز می بایست به صورت اصولی به یکدیگر وصل شوند. این کار از جدا شدن آینه و فلز در طول لرزش های متوالی جلوگیری میکند و موجب افزایش استحکام آینه می شود.
  • هماهنگی بین آینه فلزی و دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید. در زمان سفارش آینه فلزی به ست بودن لوازم منزل و آینه فلزی توجه کنید. رنگ و طرح قاب فلزی می بایست با رنگ کلی منزل هماهنگ باشد.
  • از افراد حرفه ای کمک بگیرید: برای اینکه بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید بهترین راه این است که از افراد حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. این افراد طراحی ایده آلی را متناسب با بودجه و فضای داخلی خانه انتخاب می کنند.

قیمت و خرید آینه از اولینو

امروزه آینه ها در دکوراسیون داخلی نقش مهمی را ایفا می کنند. برای اینکه در خرید این محصول پرکاربرد عملکرد موفقی داشته باشید؛ می بایست به دنبال فروشگاه معتبر که محصولات استاندارد را ارائه می کند، باشید. فروشگاه اینترنتی اولینو با ارائه انواع لوازم مبلمان و دکوری منزل شما را از هر جستجوی ایمن ساخته است. اولینو با کسب نماد اعتماد الکترونیک بستر مناسبی را برای خرید اینترنتی مطمئن برای کاربران فراهم کرده است.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *