میز پرتابل چیست
راهنمای خرید, مقاله

میز پرتابل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

0
(0)

میز پرتابل و کاربرد های آن

در این نوشته با میز پرتابل (پورتیبل) و ویژگی های نجات دهنده ای که شاید از آنها بی خبر هستید و همچینین چرایی سفارش و خرید میز پرتابل آشنا میشوید. یکی از عواملی که میتواند آسیب های جدی به سلامت جسمانی ما بزند و متاسفانه بسیاری از مردم در مورد آن  کم اطلاع هستند، زیاد نشستن پشت میز است. انجام کارهای مداوم و تکراری پشت میز و قرار گرفتن بدن برای یک مدت طولانی در یک حالت، عواملی آسیب زننده و خاموش هستند که سلامت جسمانی کاربر را در مخاطره قرار میدهند. اینجاست که میز پرتابل که میتواند به عنوان میز لپتاپ یا میزی برای نوشتن و مطالعه استفاده شود به یاری شما خواهد آمد.

میزهای قابل حمل  و قابل تنظیم که از آنها میتوانید در حالات مختلف همچون، نشسته، خوابیده و ایستاده استفاده کنید میز پرتیبل نامیده میشوند که میتوان از آنها به عنوان یکی از طرح ها و ایده های خلاقانه در صنعت تولید مبلمان در سالهای اخیر نام برد. میزهایی کم جا و قابل حمل که میتوانید در سفرهایتان همراه خود ببرید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع میز پرتابل به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

سلامت بدن

خرید میز پورتابل

همانطور که در ابتدا گفتیم نشستن پشت میز برای مدت طولانی که باعث میشود بدن در حالتی قرار بگیرد که اعضایی از بدن بدون تحرک و بعضی از اعضای دیگر مشغول انجام کارهای تکراری باشند، میتواند به بدن شما آسیب های جدی بزند و سلامت جسمانی شما را به مخاطره بیاندازد و استفاده از میز پرتابل بیشتر از پیش به کمک شما می آید.

گردن درد، کمر درد، اختلال در سیستم گوارش خون، درد مفاصل، مچ درد، خطر دیابت، تورم پروستات در آقایان، آسیب به ستون فقرات و آسیب های پرشماری که بی آنکه بدانیم به بدن خود تحمیل میکنیم.

چه زمانی از میز پرتابل استفاده کنیم؟

چه زمانی از میز پرتابل استفاده کنیم

حتما برای شما هم پیش آمده است که در منزل و به هنگام کار با لپ تاپ و یا تماشای فیلم و سریال پشت میز احساس خستگی و کوفتگی در نواحی مختلف بدنتان کردید و ترجیح دادید که تغییر مکان داده و مثلا خوابیده یا نشسته بر مبل به کارتان ادامه دهید. اینکار خود میتواند از نشستن بلند مدت پشت میز برای سلامتی اتان مضر تر باشد. چرا که بدن، ستون فقرات و گردن شما برای مدتی طولانی در حالتی غیر طبیعی تر از نشستن پشت میز قرار میگیرد. در این مواقع به شما توصیه میکنیم که از میز پرتابل استفاده کنید.

 

کاربردها :

کاربرد میز پرتابل

میز پرتابل که از آن به عنوان میز لپ تاپ هم نام برده میشود، انواع و مدل های مختلفی دارد که به آنها اشاره میکنیم.

میزهای پرتابل پایه دار با قابلیت تنظیم ارتفاع که میتوانید از آنها به صورت نشسته بر روی مبل یا تخت خواب استفاده کنید. وقتی بر روی یه مبل راحتی مینشینید و به پشتی تکیه میدهید میز پرتابل یا میز لپتاپ تان در مقابل شما قرار میگیرد. پاها و زانوهایتان زیر میز رفته و دسترسی آسانی برای انجام کارهایتان دارید. از این میز برای نوشتن، طراحی و مطالعه نیز میتونید استفاده کنید.

میز پرتابل با پایه کوتاه که به هنگام نشستن بر روی مبل راحتی با فاصله بر روی قسمت ران ها و زانوی شما قرارمیگیرد و پایه های آن روی نشیمنگاه مبل مستقر میشود. از این مدل میز پرتابل میتوانید وقتی بر روی تخت نشسته و پاهایتان را دراز کردید هم استفاده کنید که کمک شایانی به شما و سلامتی بدنتان میکند و موجب میشود که احساس راحتی بیشتری کنید.

میز پرتابل با فن خنک کننده (کول پد) یکی دیگر از مدل های میز لپ  تاپ است که در زیر میز یک فن تعبیه شده و روی میز از منفذهایی تشکیل شده است که با روشن شدن فن که توسط یک کابل یو اس بی صورت میگیرد، باد خنک در زیر لپتاپ جریان یابد و از داغ شدن دستگاه به هنگام استفاده بلند مدت جلوگیری کند.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت یک میز پرتابل، کم جا بودن، وزن کم و قابل حمل بودن آن است که به هنگام سفر کمک قابل توجهی به شما خواهد کرد و تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.

چگونه میز پرتابل تهیه کنم؟

برای خرید میز پرتابل یا میز لپ تاپ میتوانید همچون سایر محصولات به صورت حضوری در فروشگاه ها و یا به صورت خرید آنلاین و اینترنتی اقدام کنید. در خرید حضوری درست است که میتوانید میز پرتابل مورد نظر خود را از نزدیک ببینید اما در کنار مشاهد محصول، صرف زمان و هزینه بیشتر و تنوع کم اجتناب ناپذیر است.

این روزها خرید غیرحضوری و آنلاین طرفداران بیشتری پیدا کرده است، چرا که امکان جستجو و یافتن محصولات متنوع با کمترین صرف وقت و مقایسه محصولات مختلف و انتخاب و سفارش محصول مطابق با نیاز شما ساده تر است .

در انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید میز پورتابل و سایر محصولات دقت کنید.

میز قابل حمل

میز پرتابل یا میز لپتاپ هم مثل سایر محصولات موجود در بازار، در کنار تنوع در مدل و طراحی، مدل های کپی شده و غیراستاندارد هم دارد. به هنگام جستجو و تحقیق در مورد محصول مورد نظر خود حتما از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی و محصولات آن مطمئن شوید.

کیفیت میز قابل حمل شما هم مثل هر محصول دیگری، نه تنها وابسته به مرغوبیت جنس به کار رفته، طراحی و ساختار میز و برند تولید کننده آن است بلکه در کنار آن باید از ارائه دهنده و فروشنده این محصول و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید.

اولینو مفتخر است که با سالها تجربه در کنارتان، شما را در خرید هوشمندانه و با کیفیت، راهنمایی و همراهی کند.

 

در انتها این نکته حائز اهمیت است که درست است که میز پرتابل را اکثرا به عنوان میز لپ تاپ میشناسیم اما کاربرد این میز تنها در استفاده از لپ تاپ و تبلت خلاصه نمیشود و شما میتوانید از آن استفاده های بهینه دیگری همچون نوشتن، مطالعه و قرار دادن لوازم مورد نیازتان همچون خودکار، لیوان و غیره را به هنگام کار از آن داشته باشید.

حتما به هنگام انتخاب و خرید میز پرتابل، اندازه مناسب را با در نظر گرفتن مدل و اندازه لپ تاپ و همچین کاربری مورد نیازتان برگزینید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع میز پرتابل به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *