راهنمای خرید, مقاله

بین بگ چیست؟

0
(0)

با بین بگ، بیشتر آشنا شوید

یکی از جدیدترین انواع مبل که برای ریلکس کردن انتخاب می شود، مبل بین بگ است. پس آن را می توان نوعی مبل راحتی به شمار آورد. این مبل، هم حس خوبی را به شما انتقال داده و برای استراحت، گزینه بسیار مناسبی است. هم به مراقبت از ستون فقرات می پردازد. به این دلیل که با نشستن روی این مبل، دیگر مجبور نیستید روی زمین سفت بنشینید و به ستون فقرات خود آسیب وارد کنید. خوب است بدانید این مبل دارای ساختار شنی بوده و علاوه بر راحتی، طراحی ظاهری زیبایی نیز دارد. بنابراین می توانید آن را در گوشه ای از اتاق یا پذیرایی قرار داده و از این طریق، دکوراسیون خود را مدرن تر و بهتر جلوه دهید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع بین بگ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

بین بگ همراه با حس راحتی

ویژگی های بین بگ

بین بگ از بین انواع مبل راحتی، رتبه برتر را از آن خود کرده است. این مبل که با عناوین مختلف از جمله «مبل شنی» و «مبل شادی» شناخته می شود، دارای مجموعه ای از ویژگی های می باشد. در ادامه به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:

  • این مبل از خانواده پاف به شمار می آید. اگر نگاهی به ظاهر کلی آن بیندازید، متوجه شباهت این مبل با پاف خواهید شد.
  • بین بگ از نظر راحتی نسبت به مبل های دیگر، چند پله بالاتر قرار دارد. شما نه تنها می توانید روی این مبل بنشینید. بلکه می توانید حتی روی آن دراز هم بکشید.
  • در مدل های تک نفره و دو نفره موجود می باشد. هر یک از این مدل ها را می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
  • از مواد شبیه به شن ساخته شده و به همین دلیل هم عنوان مبل شنی را به خود گرفته است.
  • بین بگ از رویه ای با پارچه های مختلف برخوردار می باشد. پارچه های چرمی طبیعی، چرم مصنوعی و پلی استر در ساخت آن به کار می روند. یعنی ممکن است این مبل از جنس پلی استر باشد و یا از جنس چرمی.
  • همچنین این مبل از مواد یونولیتی نیز برخوردار می باشد. این مواد، نقش مهمی را در افزایش کیفیت و راحتی بین بگ ایفا می کنند.
  • در سایزهای متوسط و بزرگ مشاهده می شود. شما می توانید هر یک از سایزهای این مبل را متناسب با سلیقه، نیاز و فضایی که دارید، انتخاب کنید.
  • اگر از طرفداران رنگ های شاد هستید، می توانید بین بگ رنگی را انتخاب کنید. اگر نه خرید بین بگ با رنگ های خنثی و تیره، برای شما مناسب خواهد بود.
  • از دیگر ویژگی های بین بگ این است که دارای وزن و ساختار سبک می باشد. لذا می توانید آن را به آسانی جابجا کرده و یا حمل کنید.
  • از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و مثل یک خمیر به این سو و آن سو می رود. به طوری که شما نیز از این انعطاف، لذت خواهید برد.

ویژگی‌های بین بگ

مدل بین بگ

بین بگ نه تنها از ویژگی ها و امتیازات مثبتی برخوردار می باشد، بلکه مدل های متنوعی نیز دارد. با این وجود، انگیزه شما نیز برای انتخاب این مبل راحتی، افزایش خواهد یافت. حال اگر خواستار آشنایی با مدل های متنوع این مبل هستید، می توانید موارد زیر را دنبال کنید:

بین بگ کامفی

یکی از بهترین مدل ها به شمار آمده و با ظاهر جذاب خود، نگاه هر کسی را به خود خیره می کند. شما می توانید این مبل راحتی را هم برای استراحت انتخاب کرده و هم به عنوان یک ابزار دکوراتیو از آن بهره ببرید. در ضمن، امکان تمیز کردن راحت آن را هم دارید.

بین بگ بولت

یکی از محبوب ترین مدل های بین بگ به شمار می آید. این مدل از الیاف مصنوعی ساخته شده و حس خوشایندی را در زمان استراحت به شما خواهد داد. در ضمن دغدغه تمیز کردن آن را نداشته باشید؛ چون به آسانی تمیز می گردد.

بین بگ لابی

حاوی کیفیت ممتازی است. به این دلیل که از مواد یونولیتی برخوردار می باشد. همچنین دارای جنس مخملی بوده و خیال شما را از بابت تمیز کردن راحت می کند. هر زمان که احساس کردید مبل کثیف شده، می توانید آن را بدون دردسر تمیز کنید.

بین بگ فِدر

بین بگ فدر دارای جنس اکریلیک بوده و ظاهر و کیفیت آن کاملا مورد تایید مخاطبان است. ضمنا این مبل دارای ابعاد استاندارد بوده و از هر نظر گزینه انتخابی ایده آلی است.

بین بگ گِیم

بین بگ مدل گیم دارای جنس پارچه ای بوده و از الیاف مصنوعی هم تشکیل یافته است. در هر حال اگر به دنبال مبلی هستید که هم زیبا و هم راحت باشد؛ می توانید روی این مدل از بین بگ حساب کنید.

بین بگ لای

مدل لای هم یکی از مدل های خوب بین بگ به شمار می آید. این مدل هم از ویژگی های مشابه با مدل گیم برخوردار بوده و نظر مثبت شما را جلب خواهد کرد.

بین بگ گلابی

دارای فرم شبیه به گلابی بوده و ظاهر جالب توجهی دارد. قسمت تکیه گاه آن دنباله دار بوده و می توانید به خوبی به آن تکیه دهید. در این صورت، خستگی تان هم کامل در می رود.

از فواید مبل بین بگ چه میدانید؟

بین بگ از یک طراحی استاندارد برخوردار بوده و محصولی کاملا ارگونومیک محسوب می شود. یعنی با خوابیدن یا لم دادن روی این مبل، فرم اصلی بدنتان حفظ شده و از این رو حس راحتی مطلوبی را تجربه خواهید کرد. یکی دیگر از فایده های بارز بین بگ این است که قابلیت شناور ماندن روی آب را هم دارد. لذا می توانید آن را روی آب قرار داده و حس متفاوتی را تجربه کنید. البته مدل های ضد آب این مبل دارای این مزیت می باشند.

همچنین بین بگ بر خلاف سایر مبل های بادی، مقاومت بیشتری را به خود اختصاص داده است. پس نیاز نیست نگران سوراخ شدن یا بروز آسیب های دیگر در این مبل باشید. چرا که این وصله ها به این مبل نمی چسبد. اما فایده بعدی این مبل که حتما شما را جذب خواهد کرد، داشتن تنوعی از طرح و رنگ است. با این وجود می توانید مبل دلخواه خود را با هر طرح و رنگ سفارش داده و با سایر لوازم منزل ست کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع بین بگ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *