راهنمای خرید آینه مدرن
دکوراسیون, راهنمای خرید

راهنمای کامل خرید آینه دکوراتیو و مدرن

5
(102)

راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه ها نقش مهمی در ایجاد یک دکوراسیون زیبا و مدرن دارند . از این رو خرید آینه دکوراتیو و آشنایی با انواع آینه مدرن اهمیت دارد. اگر میخواهید در خانه خود یک فضای دل انگیز و زیبا ایجاد کنید، از آینه های مدرن غافل نشوید. آینه های دکوراتیو که به اصطلاح به آن ها آینه های تزیینی نیز گفته می شود، از گذشته تا کنون بخش جدا ناپذیر دکوراسیون داخلی بوده است.می توان در فضاهای مختلف مانند سرویس بهداشتی، اتاق خواب ها، سالن پذیرایی از آینه دکوراتیو استفاده کرد. بهتر است اطلاع داشته باشید که نقش آینه در دکوراسیون و طراحی داخلی فقط به زیبایی منتهی نمی شود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه دکوراتیو به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

آینه ها در بزرگ و کوچک نشان دادن فضا نیز نقش دارند که در بخش های دیگر بیشتر به این موضوع اشاره خواهیم کرد. اگر شما نیز به فکر خرید آینه دکوراتیو هستید و میخواهید در خانه خود با بکارگیری آینه های دکوراتیو تغییراتی ایجاد کنید، بدون شک در خرید خود دچار شک ترید شده اید. زیرا آینه های دکوراتیو دارای انواع مختلف با شکل و اندازه های گوناگون هستند. اگر برای شما نیز سوال است به هنگام انتخاب خود به چه نکاتی باید توجه کنید، با ما همراه باشید.

طرح های مختلف آینه

اولین موردی که اکثر افراد به هنگام خرید آینه مدرن به آن توجه میکنند، طرح و شکل آینه است. عموما آینه ها اشکال و طرح های بسیار متنوعی دارند. شما می توانید آینه های دکوراتیو را با ساختار های گوناگون از آینه های یک تکه بزرگ، آینه های پروانه ای تا آینه های مدرن تیکه ای که به صورت پازل در کنار هم قرار می گیرد، در بازار پیدا کنید.

در هنگام انتخاب آینه توجه داشته باشید که علاوه بر طرح ظاهری به اندازه قاب یا فضایی که می خواد آن را نصب کنید نیز دقت کنید. در صورتی که از قاب آینه نیز استفاده می کنید به رنگ و متناسب بودن طرح قابی که انتخاب کرده اید با محیط نیز توجه لازم را داشته باشید. هرچقدر قاب یا طرح اینه شما با محیط هماهنگ و سازگار باشد، دکوراسیون منزل شما زیباتر بنظر خواهد رسید. بدون تردید طرح هایی که برای اتاق کودک در نظر دارید متفاوت تر از اتاق پذیرایی خواهد بود.

جنس قاب آینه مدرن و دکوراتیو

خرید آینه دکوراتیو

بیشتر  آینه‌های دکوراتیو مدرن، در قاب یا فریم قرار می‌گیرند که جنس آنها اکثرا از چوب، انواع فلزها و شیشه ساخته شده است.

آینه تزئینی چوبی، به دو نوع تقسیم بندی می‌شوند، آینه‌های دکوراتیو چوبی کلاسیک و آینه‌های تزئینی چوبی مدرن. اگر دکوراسیون داخلی، سبک مبلمان، پرده‌ها و فرش‌ها از نوع کلاسیک و سنتی هستند از آینه‌‌ای با قاپ چوبی به رنگ تیره‌تر و از نظر وزنی، سنگین تر استفاده کنید. آینه‌‌های چوبی مدرن، رنگی روشن‌تر دارند و سبک وزن‌تر بوده و مناسب فضای داخلی با سبک و سیاق مدرن از نظر طراحی داخلی است.

آینه دکوراتیو با قاب استیل، به دلیل شباهتشان به طراحی صنعتی، بسیار جذاب و پرطرفدار هستند و از استیل نقره‌ای مات، برنج، مس و یا فلز به رنگ مشکی استفاده شده است.

آینه مدرن با قاب شیشه‌ای، این مدل آینه ها که درون قابی شیشه‌ ای به رنگ دودی یا شکلاتی قرار می‌گیرند، آینه‌های زیبا و مدرن بوده و یکی از المان‌های موثردر  دکوراسیون داخلی به عنوان یک عنصر با جلوه بصری محسوب می‌شوند.

اندازه مناسب برای هر فضا

اندازه آینه باید چگونه باشد؟ در زیبا بنظر رسیدن دکوراسیون منزل بسیار مهم است که آینه به چه اندازه ای باشد. به طور معمول آینه های بزرگ و آینه های قدی برای اتاق خواب یا اتاق کودک مناسب هستند. زیرا آینه های بزرگ موجب دل باز شدن و بزرگ به نظر رسیدن اتاق می شوند. شما باید اندازه آینه را با توجه به محل نصب انتخاب کنید.

چند نکته پیش از خرید آینه دکوراتیو

خرید آینه مدرن

قبل از خرید آینه دکوراتیو باید چند نکته کلیدی  را مد نظر قرار دهید تا شما را در انتخاب درست و مناسب کمک و یاری بدهد. ابتدا آنکه آینه دکوراتیو را می‌خواهید برای چه مکانی انتخاب و تهیه کنید و کاربری آن چیست؟ زیرا آینه ها با قاب‌ها و اندازه‌های مختلف و تنوع در طراحی و برش می‌توانند برای مکان‌های متفاوتی مناسب‌تر باشند. به عنوان مثال آیا برای اتاق خواب یا استراحتتان قصد خرید آینه دکوراتیو دارید یا اتاق مطالعه یا کار؟ برای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی می‌خواهید آینه سفارش دهید یا برای راهروها.

نکته بعدی در انتخاب و خرید آینه تزئینی مساحت فضای داخلی مورد است که میخواهید در آن از آینه استفاده کنید. دقت کنید که متناسب با فضایی که در اختیار دارید، اقدام به انتخاب آینه‌ای با ابعاد مناسب کنید چرا که درست است آینه بازتاب دهنده روشنایی، نور و تصاویر است اما در متناسب بودن ابعادش با فضای داخلی مورد نظر باید دقت بیشتری به خرج دهید.

سبک آینه و شکل آن از نظر طراحی و ساخت نکته دیگری است که باید به آن توجه شود.همچنین جنس قاب و فریمآینه دکوراتیو که باید دقت کنید که با رنگ‌ها و فرم قالب دکوراسیون داخلی شما همخوانی داشته باشد.

قیمت آینه دکوراتیو

به هنگام خرید آینه مدرن، قیمت از دیگر معقوله هایی است که ممکن است انتخاب شما را محدود کند. شما می توانید با توجه به بودجه خود آینه با طرح های مختلف، تعداد تکه ها و کیفیت های متفاوت تهیه کنید. به یاد داشته باشید که بهترین انتخاب، انتخاب آینه های گرون قیمت نیست بلکه باید انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

آینه مدرن و آینه دکوراتیو از کجا بخریم؟

انواع آینه هم مثل سایر محصولات و ملزومات دکوراسیون داخلی به دو روش خرید حضوری و خرید اینترنتی و آنلاین میسر است. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات، شلوغی مسیرها و فاصله زیاد فروشگاه‌ها خرید اینترنتی از محبوبیت زیادی برخوردار است.
شما می‌توانید آسوده در منزل نشسته و انواع آینه را در فروشگاه‌های مختلف ببینید و قیمت‌ها و مشخصات آنها را با هم مقایسه کنید.
اگر می‌خواهید از کیفیت محصولات خریداری شده خیالتان آسوده باشد. فروشگاه اینترنتی اولینو گزینه ایده عالی محسوب می‌شود که در آن قادر هستید انواع آینه را بخرید و به راحتی مقابل درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه دکوراتیو به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 102

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *