خرید پاف و بین بگ-اولینو
دکوراسیون

راهنمای خرید پاف و بین بگ ارزان و مدرن

5
(101)

راهنمای خرید پاف و بین بگ

آیا در هنگام انتخاب و خرید پاف و بین بگ دچار سردرگمی شده اید؟ پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با ویژگی های بهترین انواع این محصولات، بتوانید خریدی دلچسب را تجربه نمایید. امروزه انواع بسیار گوناگونی از مبل ها، صندلی ها و سایر محصولات مشابه به بازار عرضه شده اند که انتخاب را برای خریداران بسیار سخت کرده اند. از محصولات متفاوتی که در این زمینه طراحی و تولید شده اند می توان به پاف و بین بگ اشاره کرد. راحتی و طول عمر بالای این محصولات آن ها را تبدیل به کالاهایی بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است. علاوه بر این، با استفاده از پاف و بین بگ می توان ظاهری متفاوت و جذاب به محیط بخشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پاف و بین بگ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

آشنایی با انواع پاف و بین بگ

پیش از مطالعه نکات مهم در انتخاب و خرید بین بگ و پاف بد نیست کمی با این محصولات و کاربرد آن ها آشنا شوید. ابتدا به سراغ بین بگ می رویم که با نام مبل شنی یا هپی چیر نیز شناخته می شود. این محصول یکی از جدیدترین مدل های مبل است که برخلاف مبلمان دیگر، در تولید آن از چوب، پلاستیک یا فلز استفاده نمی شود. در عوض برای ساخت آن ها معمولا از یونولیت استفاده می شود. البته ممکن است محصولاتی همچون میکرو دانه ها، فوم پرکننده یا مموری فوم نیز به کار بروند. این مواد درون یک پارچه بسیار نرم و لطیف قرار می گیرند و بین بگ را تشکیل می دهند.

پاف ها نوعی بین بگ و محصولاتی بسیار کاربردی در منزل هستند که در طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی تولید می شوند و شما می توانید آن ها را در مکان های گوناگونی مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال می توانید از آن ها برای تکمیل مبلمان منزل و یا به عنوان صندلی میز آرایش استفاده نمایید. همچنین با قرار دادن یک شیشه بر روی پاف ها می توان آن ها را به عنوان میز کناری مورد استفاده قرار داد. این محصولات سایز های گوناگونی دارند اما در عین حال ظاهری بسیار جمع و جور دارند و با قرار دادن آن ها در اتاق خواب می توان جلوه ای مدرن و زیبا به اتاق بخشید.

5 نکته مهم در انتخاب و خرید پاف و بین بگ

در هنگام خرید پاف و بین بگ با انواع مختلفی از این محصولات مواجه خواهید شد که از نظر جنس پارچه، سایز، لطافت و … با یکدیگر متفاوت اند. این موضوع می تواند انتخاب را کمی سخت تر کند. بسیاری از افراد این محصولات را تنها با توجه به ظاهر آن ها خریداری می کنند. در حالی که برای داشتن یک خرید مناسب، نیاز است نکات دیگری هم مورد توجه قرار گیرد.

1- وجود کیسه های داخلی و خارجی

برخی از بین بگ ها از یک کیسه تشکیل شده اند که داخل آن ها با دانه های یونولیت پر شده است. اما ممکن است این کیسه ها به هر دلیلی دچار آسیب شوند. بنابراین بهتر است محصولی را انتخاب کنید که دارای دو کیسه – یکی داخلی و دیگری خارجی – باشد. در این صورت علاوه بر ماندگاری بالاتر محصول، در صورت نیاز خواهید توانست کیسه رویی را بشویید.

2- شکل ظاهری پاف

علاوه بر اینکه باید به سایز، شکل و رنگ بین بگ و پاف توجه نمایید، بهتر است نوعی از آن ها را خریداری کنید که دارای دستگیری حمل باشد تا به راحتی بتوانید جابجایی آن ها را انجام دهید.

3- پارچه رویی

گاهی ممکن است تصمیم نهایی خرید خود را بر اساس ظاهر محصول بگیرید. اما پیشنهاد می کنیم که حتما به جنس پارچه آن توجه داشته باشید که کاملا نرم، لطیف و بدون پرز باشد و ایجاد حساسیت نکند.

4- محل قرارگیری بین بگ و پاف

اگر قرار است بین بگ و پاف را در محیط های باز مانند حیاط، کنار استخر و … قرار دهید حتما توجه داشته باشید که محصولی با پارچه ضد آب را انتخاب نمایید.

5- مواد داخلی به کار رفته در پاف و بین بگ

همانطور که گفته شد، داخل کیسه ها ممکن است از مواد گوناگونی همچون یونولیت آسیاب شده، دانه های یونولیت یا برخی مواد طبیعی پر شده باشند. محصولات پر شده با مواد طبیعی نسبت به بقیه سنگین تر و گران تر هستند. همچنین محصولاتی که با یونولیت آسیاب شده پر شده اند خیلی زود فرسوده می شوند. بنابراین توجه به مواد داخل پاف و بین بگ اهمیت بالایی دارد.

در پایان امیدواریم نکات بیان شده در این مطلب به شما در انجام خریدی مناسب کمک کند. همچنین اگر به دنبال یک مرکز معتبر جهت خرید جدیدترین و مدرن ترین انواع بین بگ و پاف با بهترین قیمت ها هستید، توصیه می کنیم که پیشنهادات ویژه مجموعه ما را از دست ندهید.

خرید پاف و بین بگ

حال اگر قصد خرید پاف و بین بگ مدرن و با کیفیت دارید؛ میتوانید ار طریق فروشگاه اولینو با مناسبترین قیمت سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان فروش اولینو به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *