بین بگ Fig
راهنمای خرید, مقاله

راهنمای خرید بین بگ، راحت ترین مبل دنیا

5
(100)

راهنمای خرید بین بگ

در میان انواع مبلمان، بین بگ لقب راحت ترین مبل را به خود اختصاص داده است. این لقب بدون شک به دلیل ساختار متفاوت این مبل به آن داده شده و این نوید را به کاربرانش می دهد تا تجربه ای خاص از نشستن روی یک نشیمن راحتی را تجربه کنند. اولین ویژگی که بین بگ را از سایر مبلمان متمایز می کند شکل پذیری آن مطابق با بدن کاربر است. بنابراین به محض اینکه هر فرد بر روی یک بین بگ بنشیند، لم دهد یا دراز بکشد، این مبل راحتی به فرم بدن او در می آید و در نتیجه حسی منحصر به فرد از استراحت برایش رقم می خورد.

بین بگ اسامی دیگری هم دارد؛ مثل هپی چیر یا مبل شنی و البته برگردان آن به فارسی که مبل لوبیایی می شود. خرید بین بگ اما می تواند یک خرید چالش برانگیز باشد چرا؟ چون انواع و اقسام این مبل راحتی در فرم ها و کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد. در مورد فرم بین بگ در ادامه توضیح می دهیم اما نکته بسیار مهم توجه به کیفیت بین بگ در زمان خرید است. پس برای شناخت دقیق انواع بین بگ ، ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع بین بگ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

مهمترین سوالات برای خرید بین بگ باکیفیت

ساختار بین بگ در عین سادگی دارای پیچیدگی است. در مقایسه با یک مبل معمولی چوبی، بین بگ هیچ ساختار و کلاف سُلب چوبی یا فلزی ندارد و تمام وزن کاربر بر روی گرانول ها یا دانه هایی از جنس استایروفوم است. تصور کنید اگر ساخت و متریال بین بگ از کیفیت کافی برخوردار نباشد، در مدت زمان کوتاهی، این محصول انعطاف پذیری و در نتیجه راحتی خود به عنوان بارزترین ویژگی‌اش را از دست می دهد. تولیدکنندگان برتر بین بگ، برای انعطاف پذیری و دوام بیشتر آن، از لایه های اسفنج نیز در ساختار داخلی بین بگ استفاده می کنند. مکمل همه این ها، رویه بین بگ است. اهمیت رویه به حدی است که در برخی دسته بندی های این محصول، شاهد تقسیم بندی آن به بین بگ پارچه ای و بین بگ چرم هستیم که هر دو در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. بین بگ پارچه ای بیشتر مناسب دکوراسیون خانگی است و مهم است که قابلیت شسشتو نیز داشته باشد. بین بگ چرمی نیز به دلیل جلوه چرم بیشتر مناسب انواع دکوراسیون اداری است. هر چند الزام قاطعی در این مورد وجود ندارد و سلیقه و نوع نیاز خریدار بیشتر تعیین کننده انتخاب بین بگ است. اما نکته بسیار مهم این است که روکش بین بگ، چه پارچه ای و چه چرمی، قابلیت جداسازی و شستشو داشته باشد. برای این امر یک تولیدکننده بین بگ با کیفیت با تعبیه زیپ امکان جداسازی روکش را به خریدار می دهد.
در مورد رنگ بین بگ گفتیم. در ادامه باید به این نکته اشاره کنیم که بین بگ به دلیل حجم زیادی که دارد، تاثیرگذاری بصری بالایی از خود در چشم مخاطب به جا می گذارد که این نکته حساسیت انتخاب رنگ بین بگ را بالا می برد. اما نگران نباشید، کافی است اول به سلیقه و بعد به تم دکوراسیون خود توجه کنید. در بحث سلیقه شخصی که نکته خاصی قابل بیان نیست اما در مورد انتخاب رنگ بین بگ متناسب با تم دکوراسیون به این مورد توجه داشته باشید که بین بگ به عنوان یک لکه رنگی بارز در دکوراسیون جلوه گری می کند. شما دو راهکار کلی پیش رو دارید؛ یا بین بگ را متناسب با رنگ کلی دکوراسیون انتخاب کنید و مثلا اگر دکوراسیونی با تم رنگی کرم _ قهوه ای دارید، بین بگ را نیز از تنالیته رنگی سفید شیری، کرم و قهوه ای سیر انتخاب کنید. راهکار دیگر انتخاب رنگ متضاد است که اگر با دقت انتخاب شود، نتیجه کار دکوراسیونی چشمگیر و جذاب است. مثلا اگر در دکوراسیون، اجزای زیادی به رنگ آبی دارید، به سراغ رنگ متضاد یا به عبارت دیگر مکمل آن یعنی نارنجی بروید. در این صورت بین بگ در فضا بسیار بسیار به چشم می آید و قطعا به عنوان یکی از عناصر دکوراتیو محبوب شما و مهمانان‌تان خواهد شد. حتما می دانید که در دکوراسیونی به رنگ های خنثی مانند طوسی – خاکستری، طیف رنگ های متنوعی را می توانید برای بین بگ تان در نظر بگیرید چرا که به قول معروف، هر رنگی به طوسی می آید!

خرید بین بگ

انواع  از نظر فرمی

مزیت بزرگ بین بگ ها فرم پذیری آنها است. همان طور که گفتیم، بین بگ ها ساختار سلبی ندارند و به دلیل سهولت تغییر ابعاد و شکل، به شکلی در می آیند که سازنده به آن فرم می دهد. در بین انواع بین بگ، بین بگ گلابی یا Pear یکی از معروفترین و پرفروش ترین ها است. همان طور که از اسم این بین بگ پیداست فرمی گلابی شکل دارد و در پایین چاق و در بالا کمی لاغرتر است و به همین دلیل فرمی دوست داشتنی دارد. بین بگ Scoop، ساده ترین فرم در بین تمامی بین بگ ها است و شکلی شبیه کُره دارد و در قطرهای مختلف موجود می باشد. همین سادگی باعث شده تا مناسب استفاده در انواع دکوراسیون باشد و در نتیجه نظر بسیاری از افراد را جلب می کند. یکی دیگر از انواع این محصول، نوع Sausage یا همان سوسیسی است. بین بگ سوسیسی نیز برگرفته از فرم استوانه ای سوسیس و به صورت افقی است و ابعاد بزرگ آن بیشتر طرفدار دارد. برخی از انواع بین بگ سوسیسی در انواع دونفره نیز تولید می شود.
بین بگ Triangle یا مثلثی نیز از شناخته شده ترین انواع بین بگ است. که فرمی شبیه یک هرم چهار وجهی دارد. یکی دیگر از معروف ترین انواع بین بگ، بین بگ های تختخوابی شکل است. این بین بگ ها ابعادی مثل یک تخت دارند و بنابراین فرمی مستطیلی دارند و گزینه هایی مناسب برای استراحت های بین روز یا حتی خوابیدن هستند. در فروشگاه اینترنتی اولینو، بین بگ Flamingo و Arlo در این دسته قرار می گیرند. در نهایت باید به بین بگ کاناپه ای شکل اشاره کنیم. بین بگ Fig چنین فرمی دارد و حد واسط کاناپه و مبل شنی قرار می گیرد و بنابراین طرفداران خاص خود را دارند.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پاف، مکمل خوبی برای بین بگ است به گونه ای که برخی افراد ترجیح می دهند تا در هنگام لم دادن روی نیمکت، پای خود را بر روی یک پاف کوچک و نرم بگذارند و در واقع پاف برایشان نقش زیرپایی را ایفا کند.

انواع بین بگ

خرید بین بگ از اولینو

فروشگاه اینترنتی اولینو با ارائه طیف وسیع و متنوعی از انواع بین بگ در فرم ها و رنگ های متنوع، مرجعی مطمئن و فراگیر برای خرید محصول با بهترین کیفیت موجود در بازار ایران است. به منظور ارائه تجربه ای مطلوب در زمان خرید مبلمان از جمله بین بگ، کارشناسان فروش اولینو، آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع بین بگ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *