خرید آینه گنبدی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی
راهنمای خرید, مقاله

خرید آینه گنبدی و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

5
(100)

خرید آینه گنبدی و کاربرد آن در طراحی داخلی

آیا در هنگام خرید آینه گنبدی دچار تردید شده اید و نمی دانید که این محصول می تواند برای دکوراسیون مورد نظر شما انتخاب مناسبی باشد یا خیر؟ پس این محتوا برای شما نوشته شده است زیرا به معرفی کاربردهای آینه گنبدی در دکوراسیون داخلی اختصاص دارد. آینه ها از گذشته تا کنون نقش بسزایی در طراحی دکوراسیون منازل یا محیط های کاری داشته اند. به همین دلیل، امروزه شکل های گوناگونی از این محصولات طراحی و وارد بازار شده اند. یکی از پرطرفدارترین مدل های آینه ها که مناسب استفاده در بسیاری از دکوراسیون ها است، آینه گنبدی می باشد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه گنبدی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

کاربرد آینه گنبدی

انتخاب یک آینه شیک با قابی زیبا و مجلل می تواند به دکور شما جلوه ای بسیار خاص  و جذاب بدهد. کاربرد آینه گنبدی شکل در دکوراسیون بسیار گسترده است. اما مهمترین نکته در مورد آن این است که باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای اتاق و همچنین بلند تر به نظر رسیدن سقف خواهد شد. استفاده از این آینه ها با بسیاری از سبک های طراحی سازگاری دارد. به عنوان مثال تنها با استفاده از یک فریم سنتی، آینه گنبدی شکل تبدیل به یک ابزار دکوراتیو برای استفاده در بسیاری از مکان ها می شود. آینه های گنبدی را  می توان در حمام، بالای کنسول، کمد، بالای شومینه، ورودی منزل و … به کار برد. البته استفاده از این آینه ها تنها مختص منازل نیست. به عنوان مثال نصب چندین آینه گنبدی شکل با قاب هایی زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای اتاق های پرو در مراکز خرید شیک باشد.

شما می توانید این آینه ها را با یک قاب زیبا به دیوار متصل نمایید یا اینکه آن ها را به دیوار تکیه دهید. در این صورت باید توجه داشته باشید که ایمنی را کاملا رعایت کرده اید و آینه واژگون نخواهد شد. برخی از این آینه ها در قسمت پشتی خود دارای حلقه هایی هستند که با استفاده از آن ها به صورت آسان و ایمن به دیوار متصل می شوند.

چند نکته برای استفاده از آینه های گنبدی شکل

توجه به چند نکته در هنگام استفاده از آینه گنبدی شکل در دکوراسیون می تواند به جذاب تر شدن فضا کمک کند.

  • در صورتی که دوست دارید فضایی طبیعی و پر نور را در اتاق ایجاد کنید بهتر است آینه را در روبرو یا نزدیکی یک پنجره قرار دهید. به عنوان یک قاعده کلی بهتر است آینه های گنبدی را در نزدیکی منابع نور نصب کنید تا نور کافی و فضایی روشن تر ایجاد شود. به طوری که این آینه ها در اتاق های فاقد پنجره نیز بتوانند به افزایش میزان نور کمک کنند.
  • اگر قصد دارید حال و هوایی گرم، درخشان و خاص در فضا ایجاد نمایید، قرار دادن این آینه ها در نزدیکی یک شومینه یا لوستر بزرگ می تواند یک پیشنهاد عالی باشد.
  • برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای اتاق با استفاده از این محصولات بهتر است آن ها را در مقابل مهمترین فاکتوری که در اتاق وجود دارد قرار دهید. به عنوان مثال انعکاس تخت خواب و فضای اطراف آن در این آینه ها باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا خواهد شد.

خرید آینه گنبدی

قیمت آینه گنبدی

وجود قاب های متنوع و همچنین تولید انواع آینه گنبدی در سایز های گوناگون باعث ایجاد تنوعی بی نظیر در این محصولات شده است. به طوری که مشتریان با هر سلیقه ای می توانند آینه مناسب را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. قیمت آینه گنبدی می تواند به فاکتورهای گوناگونی از جمله طرح انتخاب شده، نوع شیشه، سایز محصول و … وابسته باشد. اما خبر خوب این است که مجموعه ما جهت جلب رضایت مشتریان خود، این محصولات را در بالاترین کیفیت ها و نازل ترین قیمت ها به فروش می رساند. تنها کافی است یکبار از این مجموعه خرید کنید تا با مشاهده کیفیت و قیمت، به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه گنبدی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *