پایه نگهدارنده موبایل خرید پایه نگهدارنده موبایل
راهنمای خرید, مقاله

پایه نگهدارنده موبایل از کجا بخریم؟

5
(101)

پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده موبایل و گوشی یکی از محبوب ترین محصولات در دسته اکسسوری موبایل محسوب میشود. محبوبیت پایه گوشی بی دلیل نیست و حتی میتوان گفت که یکی از وسایل ضروری است که باید تهیه کنیم.
در این نوشتار شما را با این محصول آشنا میکنیم و توضیح خواهیم داد که چرا باید نسبت به خرید پایه نگهدارنده موبایل اقدام کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند گوشی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

پایه نگهدارنده موبایل چیست

پایه نگهدارنده موبایل که آن را با نامهایی مثل هولدر موبایل یا هولدر گوشی نیست میشناسید، یکی از لوازم جانبی ضروری گوشی موبایل است که انواع مختلفی دارد. استند گوشی طرح های متنوعی دارد و در شرایط مختلف و مکان های مختلف میتوان گوشی موبایل را روی آن به صورت ثابت و بی حرکت قرار داد.

هولدر موبایل برای ماشین

اهمیت استفاده از پایه نگهدارنده موبایل

هولدر موبایل در انواع مختلف و طرح های متنوع تولید میشوند که یکی از آنها برای قرار گرفتن بر روی میز کار طراحی شده است.
اهمیت استفاده از هولدر موبایل را در وسایل نقلیه و به هنگام رانندگی حس خواهید کرد. حتما شما هم این تجربه را داشته اید که به هنگام رانندگی تماسی با تلفن همراه خود دریافت کرده اید و یا اس ام اس و پیغامی گرفته اید.

پاسخ دادن به تماس و گوشی به دست گرفتن به هنگام رانندگی یکی از پرخطرترین اشتباهاتی است که بسیاری از رانندگان مرتکب آن میشوند.
متاسفانه خسارات های جبران ناپذیر مالی و جانی بسیاری در تصادفات رانندگی به استفاده از گوشی موبایل به هنگام رانندگی مربوط میشوند.
استفاده از استند گوشی به شما کمک خواهد کرد که خطرات احتمالی و حواس پرتی ناشی از استفاده موبایل را به هنگام رانندگی به حداقل برسانید.

اگر از برنامه های مسیریاب و GPS استفاده میکنید حتما نسبت به خرید پایه نگهدارنده موبایل اقدام کنید

برنامه های مسیریاب یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای موجود در گوشی های موبایل هستند که به هنگام رانندگی بسیار کاربرد دارند. تصور کنید که در مسیر ناآشنا و با سرعت در حال رانندگی هستید و حواستان باید همزمان به خیابان جاده و هم به گوشی موبایلی که در دستتان است باشد.
پایه نگهدارنده موبایل که برای داخل ماشین طراحی شده است بهترین و امن ترین انتخابی است که پیش روی شماست. هولدر موبایل در قسمت جلوی خودرو نصب شده و گوشی موبایل روی آن قرار میگیرد. در این حالت هم به مسیر و جاده تسلط دارید و هم صفحه موبایل شما در محلی قرار گرفته است که میتوانید آن را نیز ببینید.

هولدر موبایل برای دوچرخه و موتور

هولدر موبایل برای دوچرخه و موتور هم طراحی و تولید شده است. مدیریت تماس ها، گوش دادن به موسیقی و استفاده از برنامه های مسیریاب به هنگام رکاب زدن و راندن موتور خرید استند موبایل را ضروری تر از قبل نشان میدهد.
اگر تصمیم دارید که استند موبایل یا هولدر گوشی برای موتور و یا دوچرخه خود تهیه کنید توجه به چند نکته حائز اهمیت است. استند موبایل برای دوچرخه و موتور باید پایه ای مقاوم و مستحکم باشد.
بزرگترین معضل موتورسواران و دوچرخه سواران به هنگام استفاده از هولدر موبایل، جدا شدن گوشی از پایه به هنگام عبور کردن از دست انداز هاست. به همین دلیل توصیه میکنیم که به هنگام خرید پایه نگهرانده موبایل حتما به کیفیت، جنس و قاومت هولدر انتخابی دقت کنید.

انواع استند گوشی وهولدرهای موبایل

کاربردهای مختلف هولدر موبایل

به مهمترین و ضروری ترین کاربرد پایه نگهدارنده موبایل که استفاده به هنگام رانندگی است اشاره کردیم. استند گوشی کاربردهای مختلف دیگری نیز داشته و در انواع متنوعی تولید میشوند. هولدر موبایل برای شرکت در ویدئو کال یا ویدئو کنفرانس، مطالعه کتاب های الکترونیکی و پی دی اف، تماشای فیلم و سریال، ورزش کردن با برنامه ها و ویدئوهای آموزشی ورزشی از دیگر کاربردهای هولدر موبایل است.
در مجله اولینو با عنوان انواع استند موبایل و هولدرهای گوشی مفصل شما را با انواع پایه های نگهدارنده موبایل و کاربردهای آن آشنا کردیم که مطالعه آن نیز می‌تواند برای شما راهگشا باشد.

خرید پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده موبایل و هولدر گوشی در فروشگاه های مختلف از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند . به هنگام خرید هولدر موبایل توجه به چند نکته لازم است.
• بر اساس نیاز خود نسبت به انتخاب استند گوشی اقدام کنید.
به عنوان مثال ممکن است پایه ای نیاز داشته باشید که هم نگهدارنده گوشی موبایل شما به هنگام کار باشد و هم هندزفری و ساعت شما را نگه دارد. با کمی جستجو میتوانید نسبت به خرید استند موبایل Reeva اقدام کنید.
• از جنس و کیفیت محصول مورد نظر مطمئن شوید.
• از فروشگاه های معتبر با ضمانت پس از فروش خرید کنید.
در صورت تمایل به خرید انواع استند موبایل میتوانید در فروشگاه اولینو مناسب ترین و با کیفیت ترین استند گوشی مورد نظر را سفارش بدهید. کارشناسان فروش اولینو با پشتیبانی 24 ساعته شماره راهنمایی کرده و مشاور شما عزیزان خواهند بود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند گوشی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

مطالب مرتبط

1 thoughts on “پایه نگهدارنده موبایل از کجا بخریم؟

  1. بینام گفت:

    خیلی از ماها در حین رانندگی برایمان پیش آمده که از تلفن هراهمان استفاده کنیم، حال میخواهد راننده اسنپ باشد یا راننده تاکسی که از نرم افزار های مسیریابی استفاده کنند یا هر راننده دیگری که میخواهد یک پیامک یا تلفن ضروری در حین رانندگی دارد و میخواهد جواب دهد. ولی خب برای هر کسی سخته که هر لحظه از گوشی تلفن همراهش استفاده کند و خیلی ها هستند که به یک فروشگاه میروند و یک هولدر و پایه نگهدارنده برای خوشان میخرند ولی چون اطلاعات کافی در این مورد ندارند یک هولدری که مناسب ماشین خودش نیست رو انتخاب میکند، امروز میخواهیم انواع هولدر را برایتان معرفی کنیم و یک راهنمای خرید هولدر موبایل برای شما آماده کردیم و معایب و مزایای آنها را بگوییم تا بتوانید بسته به نیاز و سلیقه خود بهترین هولدر مناسب ماشینتان را تهیه کنید.

    ما در کل دو نوع هولدر موبایل داریم :

    1 – هولدرهای مغناطیسی
    2 – هولدر های گیره ای
    هولدر های مغناطیسی کوچک و جمع و جور و جذاب هستند و به سادگی روی داشبورد ماشین سوار شده و به گوشی میچسبند و بخاطر کوچک بودنشان زیاد در دید و چشم نیستند که مشخص باشد اصلا هولدر به گوشی چسبیده است اما به مراتب به دلیل ظریف بودنشان چسبندگی ضعیفی دارند و گوشی با وزن های زیاد را نمیتوانند به خوبی نگهدارند.

    در هولدرهای گیره ای گوشی ها به هیچ عنوان از روی گیره ها نمیفتند چون گیره های محکمی داشته و کاملا موبایل را احاطه میکنند. ولی از معایبشان این است که بزرگ بوده و جاگیر هستند کاملا مشخص هستند که گوشی روی آن وصل شده است حال اینکه برخی کاربران مشخص بودن این هولدرها را میپسندند یا برایشان اهمیتی ندارد اما بخاطر قدرت نگهداری بالایی که دارند برای افرادی که گوشی و تبلت بزرگ و سنگینی دارند این نوع هولدر ها پیشنهاد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *