مقاله

ضرورت استفاده از استند لپ تاپ یا پایه نگهدارنده لپ تاپ

5
(100)

استند لپ تاپ و ضرورت خریداری آن

استند لپ تاپ یک میز تاشو می باشد که می تواند در جنس های مختلف تولید شود. از این وسیله می توانید در شرایط مختلف برای کار با لپ تاپ خود استفاده نمایید. بیشتر این میزها دارای یک فن خنک کننده برای لپ تاپ شما می باشد. استفاده از پایه لپ تاپ به شما کمک می کند که در حالت نشسته و خوابیده بتوانید به راحتی از لپ تاپ خود استفاده نمایید و کارهای خود را انجام دهید.

استند لپ تاپ می تواند در ارتفاع های مختلف تنظیم شود. برای افرادی که طولانی مدت از لپ تاپ استفاده می کنند خرید استند لپ تاپ بسیار ضروری می باشد. این استند ها تحمل وزن هر لپ تاپی را دارند و در رنگهای مختلف تولید می شوند. جنس استند لپ تاپ اصولاً از آلیاژ آلومینیوم و یا سیلیکون میباشد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند لپ تاپ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

ایجاد زاویه مناسب با استفاده از پایه های لپ تاپ

با استفاده از استند لپ تاپ می توانید زاویه مناسب را برای لپتاپ خود تنظیم نمایید. این کار میتواند خستگی چشم را کمتر کرده و نقش مهمی در سلامت ستون فقرات شما دارد. پایه لپ تاپ بسیار سبک و قابل حمل بوده و می توانید از آن در هر مکانی استفاده نمایید. با استفاده از این محصول نگرانی بابت داغ شدن لپ تاپ شما وجود ندارد. با قرار دادن لپ‌تاپ خود بر روی این پایه ها هوا در زیر آن جریان دارد و میتوانید از فن آن برای خنک سازی لپ تاپ خود استفاده نمایید. چسب های محافظ سیلیکونی بر روی این استندها باعث میشود لپ تاپ شما به صورت پایدار بر روی استند قرار گیرد و نلغزد. همچنین وجود این چسب ها مانع از اصطکاک لپ تاپ با پایه  و ایجاد خط و خش بر روی آن می شود.

حمل پایه لپ تاپ بسیار آسان بوده و می توانید آن را درون کیف لپ‌تاپ خود قرار دهید. این پایه ها برای لپ تاپ هایی با سایز های مختلف مناسب می باشد. طراحی ارگونومیک و تاشو بودن این استند ها از دیگر قابلیت های آن می باشد.

خرید استند لپ تاپ

تمیز کردن پایه های لپ تاپ بسیار آسان است. از این وسیله می توان در محل کار، منزل، مسافرت و … استفاده نمود. دستگاه خنک کننده یا کول پد موجود در این استند ها باعث می شود در هنگام استفاده طولانی مدت از لپ تاپ و مخصوصا بازی کردن با آن که افزایش فعالیت   را به CPU دنبال دارد آسیبی به قطعات لپ تاپ وارد نشود.

پایه نگهدارنده لپ‌ تاپ چگونه از ابتلا به آسیب‌های احتمالی به سلامت جلوگیری می‌کند؟

یکی از مهمترین نکاتی که به هنگام استفاده از کامپیوتر و صرف زمان نسبتا طولانی مقابل مونیتور بر رعایت آن تاکید می‌شود این است که مونیتور درست مقابل چشمام شما قرار داشته باشد تا سر و گردن شما در حالتی طبیعی قرار گرفته و مجبور نشوید که سرتان را به بالا یا پایین متمایل کنید.

یکی از دلایل استفاده از استند لپ‌ تاپ فراهم کردن همین شرایط است زیرا با قرار گرفتن لپ‌ت اپ بر روی میز و ارتفاع کم آن، عملا شما مجبور هستید برای دیدن و تمرکز بر صفحه نمایش و مونیتور سر خود را پایین نگه دارید که این امر برای مدت طولانی بسیار آسیب زننده است. تحقیقات نشان داده‌اند که تنها با خم شدن 15 درجه‌ای سر به پایین، گردن شما وزنی دو برابر وزن سر را تحمل خواهد که فشاری زیاد و آسیب زننده محسوب می‌شود.

حتما این پرسش برایتان مطرح می‌شود که اگر لپ‌ تاپ را بالاتر از سطح میز قرار دهم چگونه از کیبورد و صفحه کلید استفاده کنم!؟.

اکثر کیبوردها در لپ تاپ‌ها کاملا ارگونومیگ طراحی نشده‌اند و کاربری لپ‌ تاپ هم اینچنین و برای استفاده‌های طولانی مدت نیست. اما اگر شما استفاده بیشتر و طولانی مدتی از لپتاپ دارید، توصیه می‌شود که در کنار تهیه یک استند و پایه، از یک کیبورد دوم استفاده کنید.

پایه نگهدارنده لپ تاپ

نکات مهم در خرید پایه نگهدارنده لپ تاپ

برای خرید پایه لپ تاپ باید وزن سیستم خود را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید نمایید. اگر لپ تاپ شما کوچک و سبک می باشد می توانید از انواع مینیمال این محصول استفاده نمایید. همچنین اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید بهتر است از استندی استفاده نمایید که دارای سیستم خنک کننده ی قدرتمندی باشد. در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید که فن استند دارای صدای کمی باشد و برای شما آزار دهنده نباشد. سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که جنس مقاومی داشته باشد، در این صورت عمر استفاده از آن طولانی تر می باشد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند لپ تاپ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 100

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *