راهنمای خرید, مقاله

راهنمای جامع خرید میز لپ تاپ مدرن

5
(101)

لزوم استفاده از میز لپ تاپ

امروزه لپ تاپ‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و در بین بسیاری از مردم جایگزین کامپیوترهای بزرگ شده‌اند. استفاده از آن افزایش یافته و تقریبا در هر خانه یا شرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید میز لپ تاپ دارید، مطالعه این مطلب مب‌تواند به شما کمک کند.

استفاده بلند مدت  از لپ تاپ در شرایطی که بدن شما در حالت غیر طبیعی قرار دارد  موجب آسیب‌های مزمن و جبران ناپذیری می‌شود. گردن درد، آسیب به ستون فقرات، ابتلا به سندروم کانال کارپال، کمر درد و آسیب‌های زیاد دیگری که لزوم استفاده از یک میز  لپ تاپ را چند برابر می‌کند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع میز لپ تاپ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

نکات لازم برای خرید میز لپ تاپ

برای خرید میز لپ تاپ باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. این فاکتورها عبارتند از:

شناخت انواع میز لپ تاپ

  • بعضی از میز لپ تاپ ها دارای پایه های ثابتی هستند؛ یعنی نمی توانید زاویه قرارگیری لپ تاپ را تغییر داده و یا ارتفاع را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.
  • بعضی از میز لپ تاپ ها مطابق با نحوه نشستن و ارتفاع کاربر قابل تنظیم هستند.
  • میز لپ تاپ های بزرگ تر برای مصارف خانگی یا اداری کاربرد دارند.
  • مواردی که دارای پایه های تاشو هستند برای زمان مسافرت مناسب هستند.

نکته مهم: اگر جز افرادی هستید که باید به صورت مداوم از لپ تاپ استفاده کنید، سراغ میز لپ تاپ کول پد و فن دار بروید که از فن هایی با قابلیت بالا برخوردار هستند. این کار از تولید بیش از حد گرما در لپ تاپ جلوگیری می کندو از آسیب به اجزای داخلی لپ تاپ پیشگیری خواهد کرد.

نکات لازم برای خرید میز لپ تاپ

نکات لازم برای خرید میز لپ تاپ

دوام میز لپ تاپ

میزهای لپ تاپ باید با دوام اما سبک باشند. یک میز لپ تاپ باید به اندازه کافی محکم باشد تا برای مدت طولانی دوام بیاورد. به همین دلیل میزهای لپ تاپ ساخته شده از فلز یا چوب ایده آل هستند. اگر از یک لپ تاپ سبک وزن استفاده می کنید، یک میز پلاستیکی نیز ممکن است برای شما مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که میز شما در برابر استفاده مداوم و جا به جایی مقاوم است.

 اندازه:

بسیار مهم است که لپ تاپ و میز شما از نظر اندازه با یکدیگر همخوانی داشته باشند. یک میز با اندازه کوچکتر برای لپ تاپ شما مناسب نیست؛ زیرا ممکن است لپ تاپ به  راحتی از جای خود خارج شود. از طرف دیگر، یک میز بزرگتر از لپ تاپ هم روی ارگونومیک بودن فضای کاری شما تاثیر منفی می‌گذارد؛ بنابراین هنگام خرید میز باید اندازه لپ تاپ را در نظر گرفت. اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ شما کاملاً با اندازه میز مطابقت دارد.

قابلیت تنظیم:

لپ‌تاپ‌ها دستگاه‌های قابل حمل هستند و از این رو لازم است پایه میز لپ‌تاپ شما قابل تنظیم باشد. ویژگی قابل تنظیم بودن ارتفاع و زاویه در موقعیت های مختلف و مطابق با نیازهای شما مفید خواهد بود. یکی از مهمترین نکات به هنگام استفاده از لپ تاپ این است که مونیتور باید درست روبروی سر شما قرار داشته باشد. یعنی برای مشاهده صفحه نمایش شما نباید سرتان رو به پایین یا بالا باشد تا از آسیب به گردن جلوگیری شود.

نکته مهم بعدی شب دار بودن کیبورد به سمت کاربر است که در اکثر مدل های مختلف لپ تاپ رعایت نشده است. کیبورد لپ تاپ برای اینکه ارگونومیک باشد باید به سمت شما شیب داشته باشد تا به هنگام استفاده از آن آسیبی به انگشتان و مچ دستتان وارد نشود. اینجاست که انتخاب میزی با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه بسیار مهم است.

خرید میز لپ تاپ مدرن

خرید میز لپ تاپ مدرن

قابل حمل بودن

میزهای لپ تاپ در مدل های مختلفی عرضه می شوند. بسته به سبک کار خود، می توانید میزی را انتخاب کنید که قابل حمل یا ثابت باشد. اگر شما فردی هستید که دوست دارید در یک مکان مشخص کار کنید، یک میز غیر قابل حمل دیواری ممکن است برای شما بهترین کارایی را داشته باشد؛ اما اگر فردی هستید که دوست دارید فضای کاری خود را بسته به روحیه خود تغییر دهید، به جای آن یک میز قابل حمل و قابل تنظیم ارتفاع را انتخاب کنید.

زیبایی شناسی

ظاهر یکی از اولویت های اصلی در انتخاب هر چیزی است. خرید میز لپ تاپ هم از این قاعده مستثنی نیست. میزهایی را که متناسب با سلیقه شما هستند، انتخاب کنید. سعی کنید میز لپ تاپ مدرن و متناسب با دکوراسیون منزل خود پیدا کنید.

اعتبار محصول

برای اینکه از اعتبار محصول اطمینان حاصل کنید بهتر است رضایت کاربران را از خرید انواع میز لپ تاپ بررسی کنید. نظرات آنها و میزان رتبه بندی محصول را در خرید اینترنتی در نظر بگیرید.

قیمت

قیمت میز لپ تاپ به عواملی مانند سایز، قابلیت ها، برند و خارجی بودن بستگی دارد. توصیه می کنیم قبل از اینکه خرید را انجام دهید بر اساس علایق و میزان بودجه خود اقدام به انتخاب بهترین میز کنید.

بر اساس نیاز و کاربری خود میز لپتاپ تهیه کنید

اگر عادت به استفاده از لپ تاپ پشت میز و نشسته بر روی صندلی دارید انتخاب ساده تری پیش روی شماست. بسیاری عادت دارند که بهنگام خوابیدن یا نشستن بر روی تخت خواب و یا بر روی مبل از لپ تاپ برای کار و یا تماشای فیلم و سریال استفاده کنند. شما جزء کدام دسته هستید؟

پیش از خرید میز لپ تاپ، در انتخاب خود دقت کرده و میز و پایه ای متناسب با نوع کاربری خود انتخاب کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع میز لپ تاپ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *