خرید میز لپ تاپ تاشو اولینو
دکوراسیون

خرید انواع میز لپ تاپ دیواری

0
(0)

انواع میزهای کم جا

امروزه  لپ تاپ یا راینه کیفی جزء وسایلی محسوب می‌شود که در اکثر خانه ها می‌توانید آن را پیدا کنید. با توجه به استفاده طولانی مدت از این وسیله کاربردی، بهتر است برای جلوگیری از بروز آسیب‌های جدی و مزمن به نقاط مختلف بدن از میز مناسب استفاده کنید و در انتخاب مدل میز لپ تاپ خود دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

اغلب میزهایی که به این منظور طراحی شده اند، به گونه ای هستند که قابل حمل می باشند و علاوه بر این در برخی از مدل های میز لپ تاپ قطعات خنک کننده تعبیه شده  که این قطعات از آسیب رسیدن به اجزای درونی سیستم جلوگیری می کنند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع میز لپ تاپ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

مدل های مختلف میز لپ تاپ

لپ تاپ کامپیوتری قابل حمل است و به همین دلیل میزهایی که برای لپ تاپ طراحی می شوند به صورت ظریف و کوچک و ترجیحا قابل حمل ساخته می‌شوند و شما می توانید در کنار لپ تاپ، میز آن را نیز  به راحتی حمل کنید. اگر از لپ تاپ در مکان های مختلف استفاده می کنید بهتر است میزهای تاشو و کوچک را انتخاب نمایید ولی اگر از لپ تاپ در منزل استفاده می کنید بهتر است مدلی  را انتخاب کنید که نسبت به لپ تاپ اندازه مناسبی داشته باشد. و همچنین از نظر ظاهری نیز شیک باشد و بتوانید به عنوان یک وسیله کاربردی در دکوراسیون داخلی منزل از آن استفاده کنید.

میز لپ تاپ دیواری

میز لپ تاپ دیواری ثابت اولینو

میزهای دیواری لپ تاپ از انواع مدل میزهایی هستند که امروزه توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و این مدل میزها به راحتی روی دیوار نصب می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند. امروزه و به دلیل کاهش مساحت اکثر خانه‌های آپارتمانی، یکی از دغدغه‌ها به هنگام تهیه میز و مبلمان کمبود فضاست لذا می‌توانید از این مدل میزها استفاده کنید که با نصب بر روی فضای مناسبی از دیوار این مشکل برطرف شود.

برخی از انواع مدل های میز دیواری لپ تاپ نیز به صورتی طراحی شده اند که قفسه یا کشوهایی برای قرار دادن وسایل روی آن ها وجود دارد و شما می توانید سی دی و کتاب و … را در این قسمت ها قرار دهید.
میز لپ تاپ دیواری در انواع جنس های ام دی اف و چوبی ساخته می‌شوند و دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند و اگر مایل هستید که در زمان کار با لپ تاپ روی صندلی بشینید بهتر است از این مدل میزها استفاده نمایید.

  • میز لپ تاپ دیواری ثابت: این مدل میزها ظریف و کم جا هستند و به گونه‌ای طراحی و ساخته شده اند که با پیچ و رول پلاک مناسب بر روی دیوار نصب می‌شوند و شامل دو نوه پایه دار و بی پایه هستند.
  • میز لپ تاپ دیواری تاشو: به دلیل کوچکتر شدن فضاهای امروزی نسبت به گذشته، بیش از پیش نیاز به طراحی داخلی مناسب احساس می شود . پس باید تمامی نیازها در فضای نسبتا کوچکتری گنجاده شده و پاسخگوی نیازاکثر اعضای  خانواده باشد. میز تحریر تاشو بر روی دیوار نصب می‌شود و کمترین فضا را اشغال می کند.و در صورت عدم نیاز این میز بر روی دیوار جمع شده و فضا را به کلی باز می‌کند.

میز دیواری قفسه دار

میز لپ تاپ دیواری قفسه دار

این مدل میز دیواری قفسه دار با ظاهری شیک و مدرن به سادگی با سایر وسایل و مبلمان موجود در هر فضایی ست می‌شود. از این مدل می‌توانید در اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق مطالعه و فضای کار بهره ببرید.

طراحی این مدل میزها که به جز سطح میز دارای قفسه برای قرار دادن کتاب و یا وسایل شخصی و تحریری نیز هستند، آن را به گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک تبدیل کرده است. این طراحی به شما اجازه می‌دهد که از فضای موجود به بهترین شکل استفاده کنید. قفسه‌های میز، فضای کافی و مناسبی برای کار و مطالعه در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین در صورت داشتن کشو وسایل اضافی را می‌توانید درآن ذخیره کرده و فضایی مرتب و منظم داشته باشید.

طراحی بهینه این مدل میزها که در نوع ثابت و تاشو تولید می‌شوند، باعث شده است که فضای بسیار کمی اشغال شود و تقریبا در هر فضایی بتوانید از آنها استفاده کنید.

خرید میز دیواری

اگر قصد خرید این مدل میز را دارید باید به چند نکته توجه کنید. پیش از انتخاب و خرید میز لپ تاپ محل قرار گیری آن را در فضای داخلی مورد نظر پیدا کنید. فضای خالی‌ای را که می‌خواهید به نصب میر اختصاص دهید دقیق اندازه گیری کنید و با توجه به فضای موجود نسبت به خرید مدل‌های دیواری ثابت و یا  تاشو اقدام کنید.

ابتدا طرح میز را بر اساس نیاز و کاربری آن و سپس با در نظر گرفتن طرح و سبک مبلمان بکار رفته در فضا انتخاب کنید تا میز با طراحی دکوراسیون داخلی شما همخوانی داشته باشد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع میز لپ تاپ به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *