راهنمای خرید, مقاله

خرید آینه مستطیلی و کاربرد آن در دکوراسیون منزل

5
(101)

خرید آینه مستطیلی و کاربرد آن در دکوراسیون

کاربرد آینه مستطیلی موجب افزایش میزان محبوبیت این کالا و استفاده فراوان آن در دکوراسیون داخلی شده است. آینه ها جزو اشیا درخشان و جذابی هستند که موجب شیک تر شدن محیط می شوند؛ همچنین به دلیل شکل های فیزیکی می توانند تاثیرات مثبتی بر روی اندازه فضاها داشته باشند.  در نتیجه اگر میخواهید فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید، بهتر است اقدام به خرید آینه مستطیلی با کیفیت نمایید. با استفاده از آینه مستطیلی می توانید در اتاق خواب ها، اتاق پذیرایی، راهرو و دیگر بخش های منزل خود، به فضا بُعد دهید. از دیگر کاربردهای آینه مستطیلی می توان به پوشاندن عیب در محیط اشاره کرد. شما می توانید در فضاهای مختلفی از منزل خود از این آینه ها استفاده کنید و بخشی از عیب های فضای منزل خود را پوشش دهید.

امروزه استفاده از آینه های دکوراتیو با شکل های هندسی گوناگون، برای طراحی فضای داخلی بسیار رایج شده است.  آینه مستطیلی متداولترین نوع آینه است که به صورت قدی، رومیزی، دیوارکوب مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب آینه مستطیلی به رنگ طلایی و نقره ای سبب ایجاد محیطی گرم و صمیمی می شود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه مستطیلی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

نکاتی مهم در زمان خرید آینه مستطیلی

در زمان خرید آینه مستطیلی شما باید به لبه های آن توجه کنید. بهترین نوع آینه مستطیلی دارای لبه های تراش خورده و مدل دار است و موجب زیبایی بسیار زیاد محیط می‌شود. این آینه ها در اندازه و قاب های مختلفی تولید شده و تنوع در طراحی و برش آن موجب افزایش کاربرد آینه مستطیلی شده است.  از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید آینه مستطیلی به آن دقت زیادی داشته باشید، مساحت  فضایی است که می خواهید در آن از آینه استفاده نمایید.

انتخاب آینه با سایز مناسب می‌تواند موجب انعکاس نور و افزایش روشنایی محیط شود. جنس قاب و فریم آینه های مستطیلی متفاوت بوده؛ بهتر است شما رنگ و فرم قالبی را انتخاب کنید که متناسب با سبک دکوراسیون داخل منزل تان باشد. به طور کلی قاب آینه های مستطیلی از جنس چوب، فلز و شیشه هستند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن ها در دکوراسیون داخل منزل خود دارند.

آینه مستطیلی یک آینه دکوراتیو

بد نیست بدانید که شکل  آینه ها  در کوچک نمایی و بزرگنمایی فضای منزل هم تاثیر به سزایی دارد.  آینه های مستطیل جز آن دسته از آینه ها هستند که به بزرگتر نشان دادن فضای اتاق و بازتاب بیشتر نور کمک زیادی میکنند. در زمان خرید آینه مستطیل به عنوان یک آینه دکوراتیو،  حتما ابعاد آینه را  در نظر بگیرید. این آینه ها دارای ابعاد مختلف هستند که هر کدام مخصوص به فضای مشخصی می باشند. قابلیت نصب هم از دیگر فاکتورهای مهم هنگام انتخاب این آینه ها است. باید به این موضوع توجه داشته باشید که این آینه ها را می توانید با استفاده از میخ بر روی دیوار بچسبانید یا این که باید با پایه، بر روی زمین قرار دهید. البته بعضی از این آینه ها قابلیت چسبندگی دارند و با چسب مخصوص بر روی دیوار قرار می گیرند.

انداره آینه مستطیلی

پیش از خرید آینه مستطیلی فضای مورد نظر را اندازه بگیرید. محل قرار گیری آینه را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آینه را بر اساس دکوراسیون داخلی چطور به دیوار نصب میکنید. گاهی لازم است که این مدل آینه را افقی و گاهی عمودی بر دیوار نصب کرد. بسیار پیش می آید که از آینه مستطیلی قدی برای اتاق نشیمن استفاده میشود که این آینه ها یا پایه دار هستند و یا به دیوار تکیه داده میشوند.

قیمت آینه های مستطیلی

قیمت آینه مستطیلی با توجه به سایز و ابعاد آن محاسبه می شود. هر چه سایز این نوع آینه ها بزرگتر باشد، قیمت نهایی آن بیشتر می شود. جلوه لوکس و لاکچری آینه های مستطیل موجب شده تا افراد از خرید آینه مستطیلی راضی باشند.  با استفاده از آینه مستطیلی با کمترین هزینه می توان ایده ای شیک و لوکس را در محیط ایجاد کرد. به طور کلی آینه های مستطیلی یک پیشنهاد مقرون به صرفه برای دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. این محصول به دلیل تنوع بالا، قیمت های گوناگونی دارد. یکی از مهمترین عواملی که در قیمت آینه مستطیلی موثر است، طرح نهایی آن است. این نوع آینه ها با طرح های گوناگون برای سلیقه های متفاوت ساخته شده اند.

خرید آینه

در فروشگاه آنلاین اولینو میتوانید انواع آینه ها از جمله آینه مستطیلی را سفارش دهید. کلیه محصولات در این فروشگاه ضمانت سلامت کالا دارند و با سفارش در وب سایت در کمترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد. در صورتیکه نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان فروش اولینو به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه مستطیلی به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *