انواع استند گوشی وهولدرهای موبایل
راهنمای خرید, مقاله

انواع استند موبایل و هولدرهای گوشی

5
(77)

انواع استند گوشی وهولدرهای موبایل

در مقاله ای با عنوان استند گوشی، راهنمای خرید و کاربردهای هولدر موبایل، شما را با نگهدارنده گوشی آشنا کردیم و کاربردهای مختلف آن را به شما معرفی کردیم. حال که می‌دانید یک استند گوشی چیست و استفاده از آن به چه منظور به عنوان یک اکسسوری یا لوازم جانبی موبایل الزامی به نظر می رسد، وقت آن رسیده است که با انواع مدل های مختلف هولدر موبایل و کاربردهای آن آشنا شده تا اگر قصد خرید استند گوشی را دارید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را از میان مدل های متنوع موجود در بازار انتخاب و تهیه کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند موبایل به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

انواع هولدر موبایل

یکی از نقطه تفاوت های بین استندهای گوشی در مدل پایه های آن با کاربری های متفاوت است به همین جهت ابتدا به بررسی و دسته بندی هولدرها بر اساس نوع پایه آنها می پردازیم:

انواع مختلف پایه نگهدارنده استند موبایل:

عموما هولدر و استندهای گوشی دارای 4 نوع پایه نگهدارنده هستند که در زیر به بررسی آنها می پردازیم:

هولدر یا استند گوشی با پایه گیره ای

استند موبایل پایه گیره ای از دو گیره و یک قابل برای نگهداری موبایل تشکیل شده که با استفاده از گیره های آن میتوانید این نگهدارنده را بر روی گولر ماشین وصل کنید و به صورت کشویی در آن جابه جایش کنید. این مدل پایه ها دارای یک ایراد هستند و آن قرار گرفتن موبایل در برابر باد سرد یا گرم در فصول تابستان و زمستان است که در صورت حرارت بالا میتواند به ترکیدن گوشی ختم شود.
پس دقت کنید که در صورت انتخاب این مدل پایه استند، حتما دریچه آن قسمت از تهویه خودرو را ببندید. اما از نکات مثبت این استند میتوان به دور بودن آن از دسترس سارقین اشاره کرد.

استند موبایل با پایه مغناطیسی

پایه های نگهدارنده مغناطیسی گوشی دارای ابعاد کوچکی بوده و قابلیت وصل شدن به سطوح مختلف را دارا هستند. این استندها در قسمت زیرین خود یک برچسب قوی داشته که پیش از استفاده روی آن با کاغذ پوشانده شده است. در صورت انتخاب این مدل استند موبایل دقت کنید که پیش از جدا کردن کاغذ برچسب حتما محل نهایی استقرار پایه را انتخاب کرده  و محل مورد نظر را با دستمال نم دار و خشک تمیز کنید، چرا که در صورت وجود کثیفی و خاک در محل مورد نظر چسب به خوبی نخواهد چسبید و با قرار دادن گوشی بر روی پایه دچار مشکل خواهید شد.

پس از متصل کردن پایه بر روی قسمتی از داشبورد، دیسک مغناطیسی را بر روی آن نصب کرده و سپش گوشی خود را بر روی دیسک قرار بدهید. هولدرهای مغناطیسی قابلیت چرخش 360 درجه دارند و به آسانی میتوانید گوشی خود را در هر جهتی روی آن متصل کنید. این مدل استندهای مغناطیسی گوشی دارای تنوع بسیار در طراحی و جنس و مدل هاست پس دقت گنید به هنگام خرید استند گوشی مغناطیسی از کیفیت دیسک و آهنربای آن اطمینان حاصل کنید.

هولدر پایه چسبی:

این مدل هولدر ها به صورت ثابت هستند به وسیله چسب به سطح مورد نظر میچسبند پس پیش از چسباندن آن از محل قرار گیری اش مطمئن شوید چرا که پس از چسباندن، جدا ساختن آن از محل قرارگیری دشوار خواهد بود.

استند با پایه مکنده:
استند پایه مکنده

در این مدل از هولدر ها از ساکشن کاپ استفاده می گردد که قابلیت نصب بر تمامی سطوح و به خصوص بر روی شیشه را دارد که به راحتی میتوانید آن را بر روی قسمتی از جلوی شیشه خودرو خود بچسبانید و گوشی موبایل خود را روی آن قرار دهید.

یکی از نکاتی که به هنگام نصب استند موبایل پایه مکنده ای باید به آن توجه کنید که محلی از شیشه جلو را برای نصب آن انتخاب کنید که جلوی دید راننده را به هنگام حرکت نگیرد. البته این نوع هولدرها قابلیت جا به جا شدن دارند اما به هنگام ثبت سفارش و خرید پایه نگهدارنده مکنده گوشی حتما کیفیت چسب مکنده( Suction cup) آن را مورد بررسی قرار دهید.

استند موبایل پشت صندلی:

استند موبایل پشت صندلی

همانطور که از نام این مدل نگهدارنده ها مشخص است، طراحی شده برای استفاده‌ی سرنشینان عقب خودرو است. این مدل هولدر گوشی در بین خانواده ها و مخصوصا آن دسته ای که دارای فرزند هستند بسیار محبوب و مورد استفاده است. اگر اهل سفر هستید و در جمع خانواده تمایل به رانندگی ندارید، اگر صاحب فرزند هستید و قصد مسافرت با خودروی خود را دارید این مدل پایه نگهدارنده مناسب شما خواهد بود.

در این مدل پایه های استند به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت اتصال به میله های نگهدارانده پشتی صندلی جلو را دارند. همچنین میتوانید از این مدل به هنگام ورزش در سالن های ورزشی و یا وسایل منزلی که دارای میله ای برای بسته شدن پایه استند دارند استفاده کنید.

انواع هولدر موبایل بر اساس نوع استفاده و کاربری:

حال که به معرفی و بررسی هولدرهای موبایل بر اساس نوع پایه های آن پرداختیم، نوبت به دسته بندی آنها بر اساس کاربری استند گوشی است تا بتوانید انتخاب مناسب تری به هنگام خرید محصول خود متناسب با نیاز و کاربری خود داشته باشید.

  • استند گوشی رومیزی:

    این مدل پایه های نگهدارنده گوشی را می توانید در محل کار و یا در منزل استفاده کنید. در صورتی که میخواهید از این مدل برای سطوح صاف و روی میز استفاده کنید، بهترین گزینه های پیش روی شما هولدرهای پیره ای و مغناطیسی خواهد بود.

  • استند گوشی اتومبیل:

    برای استفاده از اپلیکیشن های مسیریاب(GPS)، پاسخ دادن به تماس های ضروری به هنگام رانندگی، افزایش تمرکز و کاهش میزان حواس پرتی به هنگام رانندگی و یا فیلمبرداری، تماشای فیلم و کارتون برای سرنشینان عقب خودرو و یا شرکت در لایوهای اینستاگرام، این مدل هولدرهای موبایل به کار گرفته میشوند که به طور مفصل در بالا به آن پرداختیم.

    استند موبایل جالیوانی

بسته به نوع و مدل خودرو شما هولدرهای متفاوتی در بازار موجود هستند که از جمله میتواند به هولدرهای سی دی اسلات، استند آیه عقب، استند آفتابگیر، هولدرهای فرمان، فندک سیگار، استند جا لیونی و …. اشاره کرد که کافیست حال که با این محصول و کاربردها و انواع آن آشنا شده اید با دید و دانشی بیشتر به انتخاب هولدر موبایل مورد نیاز خود پرداخته و بهترین و مناسب ترین گزینه را جهت خرید انتخاب کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند موبایل به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 77

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *