آینه قدی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید آینه قدی
راهنمای خرید, مقاله

آینه قدی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید آینه قدی

5
(103)

راهنمای خرید آینه قدی

خرید آینه قدی موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. احتمالا این موقعیت برای شما پیش آمده زمانی که از مقابل یک آینه قدی در داخل یک فروشگاه رد شده‌اید از دیدن استایل تمام قد خود خوشتان آمده باشد. در این لحظه تمایل دارید دوباره برگشته و شرایط ظاهری خود را با جزئیات تمام در آن آینه بررسی و مشاهده کنید. گاهی پیش می‌آید که از انجام این کار به خاطر خجالت منصرف شده‌اید و دلتان خواسته که یک آینه قدی برای خود داشته باشید. وجود آینه‌های قدی در خانه باعث می‌شود تا هر بار که لباس خود را می‌پوشید با موشکافی بسیاری اندام و پوشش خود را نقد کنید.
با این مقدمه‌ها می‌خواهیم به این مرحله برسیم که با خرید آینه قدی چه استفاده‌هایی از آن خواهید برد. گاهی اوقات به خرید آینه ایستاده فکر می‌کنید ولی آیا می‌دانید که مکان استفاده و نحوه خرید این آینه‌ها چگونه است؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم تا اطلاعات کلی در مورد خرید این محصول پرکاربرد را به شما ارائه دهیم.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

خرید آینه قدی چراغ دار

اگر اهل فضای مجازی و اینستاگرام باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از افراد و بلاگرهای معروف از این آینه‌ها استفاده می‌کنند. آینه‌های چراغ‌دار که به آینه‌های هالیوودی نیز، مشهور هستند دارای یکسری چراغ در ردیف‌های منظمی از آینه می‌باشند. در حال حاضر آینه‌های قدی چراغ دار به ترندترین محصولات تبدیل شده‌اند. آینه‌ها در حالت کلی ارتفاع یک و نیم متری دارند تا همه افراد با هر قد و اندازه‌ای بتوانند تیپ و استایل خود را در آن مشاهده کنند. استفاده از چنین آینه‌هایی در مزون‌ها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های خیاطی بیشتر از هر مکان دیگری است.

خرید آینه قدی

تفاوت آینه قدی و آینه ایستاده در چیست؟

بسیاری به اشتباه آینه‌های قدی و ایستاده را یک مدل می‌دانند اما این چنین نیست. در اصل می‌توان چنین گفت که ماهیت این دو نوع آینه یکی است. یعنی خود شیشه در یک اندازه برش خورده اما محل قرارگیری آنها فرق می‌کند.
آینه قدی مدلی از آینه‌های دیواری محسوب می‌شود که بر روی دیوار نصب می‌شوند. آینه‌های ایستاده اینچنین نیستند و خود دارای پایه بوده که در قسمتی از فضای داخلی شما روی زمین قرار می‌گیرند.
آنچه که مشخص است آینه های قدی در فضاهای کوچکتر کاربرد بیشتری دارند چرا که به دلیل متصل شدن به دیوار فضای کمتری از فضای محیط را اشغال می‌کنند.

چگونه  آینه قدی مناسب را انتخاب کنیم

در ابتدای امر به این موضوع توجه داشته باشید که کیفیت آینه در خصوص قاب و نوع شیشه آن از مهم‌ترین اولویت‌های خرید آینه قدی است. البته برخی از آینه‌های قدی جدید هیچ نوع قاب چوبی و فلزی ندارند. این آینه‌ها تماما شیشه هستند و جذابیت و جلال خاصی به مکان استفاده از آن‌ها می‌دهند. با این حساب در انتخاب یک آینه تمام شیشه و با کیفیت باید دقت کافی داشته باشید زیرا هیچ قابی وجود ندارد که بتواند آینه را در خود نگه دارد. مخصوصا اگر آینه در مکان‌هایی مانند راهرو قرار داده می‌شود باید به انتخاب نوع مناسب آن دقت کافی داشته باشید. شیشه مناسب برای ساخت آینه باید مورد توجه قرار گیرد. شفافیت و دوام آن مهم‌ترین بخش از آینه است. شیشه‌ای که برای تولید آینه از آن استفاده می‌کنند، شیشه فلوت است. علاوه بر این، شیشه سوپر کلیر نیز، جزو شیشه‌های مهم در ساخت آینه قدی است.
در زمان خرید آینه قدی به این نکته دقت کنید اگر خانه شما وسعت کوچکی دارد این آینه مناسب خانه شما نخواهد بود. آینه‌های بزرگ برای مکان‌های ورودی با وسعت بزرگ مناسب هستند. در این حالت است که نورپردازی مکان بیشتر شده و گسترش فضا افزایش خواهد یافت. سعی کنید به هیچ وجه از آینه‌های قدی در اتاق خواب کوچک استفاده نکنید. زیرا رضایت کاملی از نصب و استفاده از آن نخواهید داشت.

آینه دیواری یک محصول دکوراتیو و کاربردی

امروزه آینه‌ها مثل گذشته تنها به عنوان یک وسیله کاربردی که وظیفه‌اش بازتاب نور و انعکاس تصویر است شناخته نمی‌شوند. آینه ها این روز ها در کنار کاربردی بودن به عنوان یک آینه عنصری مهم و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند.
آینه‌ها از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین عناصر دکوراتیو در طراحی داخلی فضای خانه و محل کار تبدیل شده‌اند. فرقی نمی‌کند که فضای داخلی شما بزرگ باشد یا کوچک؛ سبک دکوراسیون داخلی‌تان کلاسیک باشد یا مدرن؛ طرح و مدل آینه‌ها آنقدر متنوع است که آینه مورد نظرتان را خواهید یافت.

خرید انواع آینه قدی

خرید آینه قدی در حال حاضر به یکی از لوکس‌ترین خریدها تبدیل شده است که می‌تواند فضای خانه شما و محل کار را از حالت کسل کننده و یکنواخت خارج کند. پیش از خرید آینه ایستاده یا آینه قدی حتما فضای مورد نظر را بررسی کنید.

آینه قدی را برای کجا می‌خرید؟

برای انتخاب یک آینه مناسب ابتدا باید محل قرارگیری آن را مشخص کنید و کاربری آن را بدانید. آینه قدی را برای اتاق خواب بود تهیه می‌کنید یا راهروی منزل یا اتاق نشیمن؟ آینه را برای منزل تهیه می‌کنید و یا برای مزون یا آرایشگاه؟.
سبک به کار رفته در فضای داخلی شما چگونه است؟ دکوراسیون داخلی شما مدرن است یا کلاسیک. همه این موارد موجب می‌شود که در انتخاب آینه قدی مورد نظر خود درست تر عمل کنید.

از کجا خرید کنیم؟

انواع آینه هم مثل سایر محصولات و ملزومات دکوراسیون داخلی به دو روش خرید حضوری و خرید اینترنتی و آنلاین میسر است. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات، شلوغی مسیرها و فاصله زیاد فروشگاه‌ها خرید اینترنتی از محبوبیت زیادی برخوردار است.
شما می‌توانید آسوده در منزل نشسته و انواع آینه را در فروشگاه‌های مختلف ببینید و قیمت‌ها و مشخصات آنها را با هم مقایسه کنید.
اگر می‌خواهید از کیفیت محصولات خریداری شده خیالتان آسوده باشد. فروشگاه اینترنتی اولینو گزینه ایده عالی محسوب می‌شود که در آن قادر هستید انواع آینه را بخرید و به راحتی مقابل درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع آینه به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 103

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *