استند موبایل اولینو
راهنمای خرید, مقاله

ضرورت خرید استند موبایل و استفاده از آن

0
(0)

لزوم خرید استند موبایل

استند موبایل یکی از لوازم جانبی و از اکسسوری های ضروری گوشی موبایل است. در این مقاله کاربردهای استند موبایل را توضیح خواهیم داد و اشاره خواهیم کرد که چرا خرید استند موبایل حائز اهمیت است.

پایه نگهدارنده موبایل وسیله ای است با کاربرد فراوان که گوشی موبایل را به صورت ثابت نگه می دارد و از جمله لوازم جانبی لازمی است  که استفاده از آن در شرایط مختلف ضروری است.

از آنجا که خرید استند موبایل و انتخاب مدل هولدر گوشی مورد نیاز شما ، به دلیل تنوع چشمگیر آن در فروشگاه ها و وب سایت های اینترنتی چندان آسان نیست، لازم است که انواع مدل ها و کاربردهای هولدر گوشی (نگهدارنده گوشی) آشنا شوید تا متناسب با نیاز خود بتوانید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

استند گوشی، راهنمای خرید و کاربردهای هولدر موبایل

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند موبایل به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

با موبایل فیلم و سریال تماشا می‌کنید؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با گوشی موبایل خود به تماشای فیلم و سریال مشغول میشوید، لازم است که استند موبایل تهیه کنید. استفاده بلند مدت از گوشی همراه در شرایطی که بدن شما در حالت ثابت برای مدت طولانی قرا میگیرد میتواند آسیب های جسمی جدی به شما وارد کند. همین قاعده در مورد استفاده از استند لپ تاپ هم وجود دارد.

استند موبایل در شرایط تماشای فیلم و سریال، گوشی شما را به صورت ثابت در محل مورد نظر نگه میدارد. ثابت بودن گوشی و فاصله مناسب آن با چشم شما باعث میشود که آسیب به بینایی شما به حداقل برسد.

استفاده از استند موبایل در لایو اینستاگرام

این روزها شرکت در بحث و گفتگوهای ویدئویی در اینستاگرام همه گیر شده است. استفاده از استند موبایل از این لحاظ حائز اهمیت است که برای داشتن یک گفتگوی زنده اینستاگرامی، کیفیت مناسب تصویر و احترام به مخاطبان بسیار مهم است.

اگر میخواهید مخاطبین و فالوورها یک تصویر با کیفیت تماشا کنند و به هنگام گفتگو تمرکز لازم را داشته باشید از استند موبایل استفاده کنید. هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل رومیزی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. گوشی خود را بر روی استند قرار دهید، فاصله و تصویر مناسب را تنظیم کنید و از لایو اینستاگرامی خود لذت ببرید.

استفاده از استند موبایل در ویدئو کال یا ویدئو کنفرانس:

بسیاری از ما دوستان و اقوامی داریم که از نظر جغرافیایی از ایشان دور هستیم. خوشبختانه امروزه امکانات لازم برای تماس ویدئویی و با خبر شدن از یکدیگر مهیا است. با استفاده از استند موبایل این امکان برای شما فراهم خواهد شد که با خیالی آسوده، گفتگویی با کیفیت با دوستان خود داشته باشید.

استفاده از استند موبایل در ویدئو کنفرانس ها و جلسات کاری آنلاین بسیار مهم است. شما دوست ندارید که در یک جلسه رسمی کاری یا یک مصاحبه مهم مدام مشغول تنظیم گوشی موبایل خود باشید . با استفاده از پایه نگهدارنده موبایل با خیال راحت و تمرکز کافی میتوانید در جلسات مهم و رسمی کاری شرکت کنید.

ورزش آنلاین و هولدر موبایل:

ورزش یکی از کارهای مهم روزانه محسوب میشود. پس از گسترش ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها و همچنین هزینه های گزاف باشگاه ها بسیاری به ورزش در خانه روی آورده اند.

صفحات مجازی که ویدئوهای آموزشی از نرم و ورزش روتین روزانه را به شما آموزش میدهند. نرم افزارهای ورزشی که حرکات درست را به شما نمایش میدهند و شما با تماشای آنها میتوانید با تکرار حرکات به صورت صحیح ورزش و نرمش کنید.

استفاده از استند موبایل در این شرایط نیز به کمک شما خواهد آمد. میتوانید گوشی خود را روی پایه نگهدارنده موبایل قرار دهید و همزمان با تماشای حرکات ورزشی آنها را تکرار کنید.

استند موبایل و رانندگی

مهمترین و اصلی ترین کاربرد استند موبایل در خودرو و به هنگام رانندگی است. همانطور که میدانید بیشترین عامل تصادفات خیابانی و جاده ای استفاده همزمان از تلفن همراه در زمان رانندگی است.

استند موبایل اینجا اهمیت خود را نشان میدهد که با قرار گرفتن در مکان درست بر روی داشبورد ماشین، گوشی روی آن قرار میگیرد. با خرید استند موبایل و نصب آن داخل ماشین تمرکز بیشتری خواهید داشت و با خیالی آسوده تر میتوانید پاسخگوی تماس های ضروری خود باشید.

استفاده از برنامه های مسیریاب از محبوبیت خاصی برخوردار است. تصور کنید که گوشی موبایل بر روی استند و مقابل شما باشد به صورتی که مزاحم دید شما به هنگام رانندگی نبوده ولی امکان استفاده راحت از صفحه نمایش گوشی خود را داشته باشید.

استند موبایل و تماشای فیلم در مسافرت

استند موبایل پشت صندلی یکی از انواع هولدر گوشی است که برای استفاده سرنشینان عقب خودرو طراحی شده و به میله های  پشتی صندلی جلو متصل میشود. در این مدل استند موبایل و استند تبلت، سرمشینان عقب در طول مسافرت و مسافت های طولانی میتوانند موبایل را تبلت خود را بر روی آن قرار داده و با خیالی آسوده به تماشای فیلم، سریال و مطالعه بپردازند.

خرید استند موبایل

پایه نگهدارنده موبایل در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون در طرح های متنوع تولید شده است. کافیست که ابتدا نیاز خود را بسنجید و بر اساس نیاز خود مدل استند موبایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در فروشگاه آنلاین اولینو میتوانید انواع هولدر موبایل را انتخاب کنید و سفارش دهید. در صورت نیاز به مشاوره، متخصصین اولینو به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع استند موبایل به فروشگاه اولینو مراجعه کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *